خانهاخبار
سونی قصد معرفی پرچمدار جدید خود در تاریخ ۲۱ اردیبهشت را دارد

سونی قصد معرفی پرچمدار جدید خود در تاریخ ۲۱ اردیبهشت را دارد

اخیرا مشخص شده که شرکت سونی، قصد معرفی گوشی‌های جدید خود را در تاریخ ۱۱ مه (۲۱ اردیبهشت) دارد که پرچمدار جدید آنها یعنی اکسپریا 1 IV نیز در میان آنهاست.
۱۴۰۱/۲/۷

اینطور که به نظر می‌رسد، شرکت سونی برای رونمایی از نسل جدید گوشی‌های اکسپریا آماده است. بخش موبایل این شرکت به تازگی اعلام کرده که آنها قصد برگزاری رویدادی در تاریخ ۱۱ مه (۲۱ اردیبهشت) را دارند و قرار است تا در این رویداد، با آینده سری اکسپریا آشنا شویم. یک تیزر نیز توسط این بخش منتشر شده که به پرچمدار جدید این شرکت، یعنی سونی اکسپریا 1 IV اشاره می‌کند؛ البته بعید نیست که شاهد معرفی گوشی‌های جدیدی در سری اکسپریا 5 و اکسپریا 10 نیز باشیم.

image

 

مدتی پیش، رندر‌هایی از گوشی سونی اکسپریا 1 IV مشاهده کردیم که طراحی آشنای گوشی‌های سونی را با حاشیه‌هایی کمتر نسبت به پرچمدار فعلی آنها نشان می‌دادند. این گوشی قرار است تا چیپست پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل اول را به همراه داشته باشد و از جمله سایر امکانات آن، می‌شود به نمایشگری ۶.۵ اینچی و سیستم دوربین چهارگانه با یک ماژول اختصاصی پریسکوپی اشاره کرد.

در سوی دیگر، گوشی سونی اکسپریا 5 IV نیز قرار است تا از چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول که توسط TSMC تامین شده، استفاده کند. گفته شده که این گوشی نمایشگری ۶.۱ اینچی از نوع اولد و یک سیستم دوربین سه گانه را نیز به همراه خواهد داشت.

در نهایت، باید به سراغ گوشی اکسپریا 10 IV برویم که با استناد به شایعات، ظاهری نزدیک به اکسپریا 10 III داشته و نمایشگری ۶ اینچی از نوع اولد را به همراه دارد. در مورد دوربین این گوشی، اطلاعات زیادی موجود نبوده و تنها می‌دانیم که احتمالا با یک سیستم سه گانه روبرو خواهیم شد.

image

 

درباره معرفی پرچمدار جدید شرکت سونی در آینده نزدیک چه می‌اندیشید؟ آیا سونی می‌تواند بخش موبایل خود را دگرگون کرده و سهمی بیشتر از بازار پرسود گوشی‌های اندرویدی را به خود اختصاص دهد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Ziba

۱۴۰۱/۲/۲۱
چطوری میشه تو ایران سونی خرید؟

fhfh

۱۴۰۱/۲/۹
سونی با اون ترکیب تکراری و مزخرفش در برابر شرکت های نو اور چینی حرفی برای گفتن نداره