خانهاخبار
گوشی میان رده ویوو S15e به همراه چیپست اگزینوس 1080 معرفی شد

گوشی میان رده ویوو S15e به همراه چیپست اگزینوس 1080 معرفی شد

شرکت ویوو در امروز به معرفی چندین محصول جدید پرداخته که یکی از آنها، گوشی میان رده‌ای به نام ویوو S15e با چیپست سامسونگ اگزینوس 1080 است.
۱۴۰۱/۲/۶

شرکت ویوو روز شدیدا شلوغی را پشت سر گذاشته و در کنار معرفی گوشی‌های X80، X80‌ پرو و همچنین دو محصول دیگر، از میان رده‌ای به نام ویوو S15e نیز رونمایی کرده است. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این گوشی، چیپست ۵ نانومتری سامسونگ اگزینوس 1080 آن بوده که در گذشته، در برخی از گوشی‌های پرچمدار ویوو از به کار رفته بود.

image

 

این گوشی دارای نمایشگری ۶.۴۴ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۴ بوده و نرخ نوسازی آن نیز ۹۰ هرتزی است. ویوو S15e در نسخه‌هایی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و در نهایت ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

image

 

در بخش پشتی گوشی، شاهد یک سیستم دوربین سه گانه معمول هستیم که یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8، یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.2 و در نهایت یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی را در خود جا داده است. دوربین سلفی گوشی نیز که در یک ناچ قرار دارد، یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.0 است.

باتری ویوو S15e ظرفیت ۴۷۰۰ میلی آمپر را داشته و از شارژ سریع ۶۶ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. به گفته ویوو، این باتزی در تنها ۱۸ دقیقه به میزان ۵۰ درصد شارژ می‌شود. نکته عجیبی که در مورد این محصول وجود دارد؛ این است که ویوو S15e به جای جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یا همان اندروید 12، نسخه قدیمی‌تر اندروید 11 را به همراه دارد.

 

نسخه پایه این گوشی، با قیمت ۱٫۹۹۹ یوآن (حدود ۳۰۵ دلار) فروخته می‌شود و نسخه‌های دیگر با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، به ترتیب قیمت‌های ۲٫۲۹۹ یوآن (حدود ۳۵۰ دلار) و ۲٫۴۹۹ یوآن (حدود ۳۸۰ دلار) را دارند. پیش خرید این گوشی‌ها از حالا ممکن بوده و فروش رسمی آنها نیز از تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) آغاز خواهد شد. ویوو S15e در رنگ‌های آبی، مشکی و طلایی به بازار می‌آید.

image

 

درباره این گوشی میان رده شرکت ویوو چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)