خانهاخبار
آیفون 14 پرو حاشیه‌های کمتری را در اطراف نمایشگر خود خواهد داشت!

آیفون 14 پرو حاشیه‌های کمتری را در اطراف نمایشگر خود خواهد داشت!

اخیرا شاهد انتشار شماتیک‌هایی مربوط به گوشی آیفون 14 پرو هستیم که خبر از کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر را در این محصول می‌دهند.
۱۴۰۱/۲/۶

در امروز، شاهد انتشار شماتیک‌هایی هستیم که طراحی آیفون 14 پرو را در کنار نسل فعلی یا همان آیفون 13 پرو نمایش می‌دهند. در اولین نگاه، می‌توان متوجه شد که آیفون 14 پرو دارای حاشیه‌های کمتری در اطراف نمایشگر خود خواهد بود. البته، این تغییر جزئی بوده و آنچنان محسوس نیست؛ ولی با توجه به کنار گذاشتن ناچ توسط اپل و رو آوردن به استفاده از یک نمایشگر پانچ هول، می‌توان امیدوار بود که آیفون 14 پرو ظاهر مدرن‌تر و همچنین نمایشگر بزرگ‌تری داشته باشد.

image

 

این شماتیک، نخستین طرح دیده شده از آیفون 14 پرو نیست و پیش‌تر نیز طرح‌هایی با جزئیات فراوان از این گوشی را دیده بودیم که خبر از افزایش جزئی ضخامت این گوشی در برابر نسل فعلی می‌داد؛ اما طول و عرض گوشی همچنان تغییری نکرده است.

سری آیفون 14 قرار است در اندازه‌های ۶.۱ و ۶.۷ اینچی در دسترس کاربران قرار گرفته که شامل نسخه‌های پرو و همچنین معمولی خواهد شد. البته، احتمالا نمایشگر‌های جدید و پانچ هول مخصوص سری پرو هستند و در آیفون‌های معمولی، همچنان شاهد استفاده از ناچ خواهیم بود.

به گفته مینگ چی کو که از تحلیل‌گران بسیار فعال و مورد اطمینان در مورد محصولات اپل به حساب می‌آید؛ تمامی مدل‌های سری آیفون 14 دارای دوربین‌های سلفی با قابلیت فوکوس خودکار خواهند بود. این قابلیت که پیش‌تر در دوربین‌های سلفی گوشی‌های آیفون دیده نمی‌شد؛ قطعا موجب بهبود کیفیت عکس‌های‌ سلفی‌ گرفته شده توسط کاربران می‌شود. متاسفانه، در این سری نیز خبری از بازگشت سنسور اثر انگشت یا همان تاچ آیدی و دوربین پریسکوپی نخواهد بود.

image

 

درباره حاشیه‌های کمتر اطراف نمایشگر سری آیفون 14 پرو چه می‌اندیشید؟ آیا با توجه به استفاده رقبای اپل از صفحه‌هایی خمیده و کاملا فاقد حاشیه، چنین رویکردی کافی خواهد بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)