خانهاخبار
زمان رونمایی ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 پرو لو رفت

زمان رونمایی ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 پرو لو رفت

نسل جدید ساعت‌های هوشمند هواوی قادر به کار در عمق 30 متری آب است!
۱۴۰۱/۲/۵

ماه اکتبر سال گذشته میلادی بود که هواوی از جدیدترین سری ساعت‌های هوشمند خود موسوم به هواوی واچ GT 3 رونمایی کرد. حالا براساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، نوبت به عضو دوم سری یعنی هواوی واچ GT 3 پرو شده است که قرار است در تاریخ 28 آوریل مصادف با 8 اردیبهشت در چین رونمایی شود.

در همین راستا، این تولیدکننده چینی با انتشار ویدئویی خبر از عرضه ساعت هوشمند خود داد که در آن یک غواص در حال غواصی در عمق 30 متری زیر آب است. به علاوه، به نظر می‌رسد ساعت هواوی واچ GT 3 پرو نه تنها در عمق 50 متری ضدآب است بلکه کاربر می‌تواند در عمق 30 متری نیز از آن استفاده کند. شایان ذکر است که پشتیبانی از قابلیت ضدآب عمق 50 متری تنها محدود به شنا کوتاه در عمق کم می‌شود و اصلا برای غواصی و گشت و گذار زیر آب توصیه نمی‌شود.

image

 

در کنار این ویدئو تبلیغاتی، هواوی تیزری را نیز منتشر کرده است که در آن به دیگر قابلیت‌های هواوی واچ GT 3 پرو اشاره کرده است. براساس این تیزر، ساعت هوشمند جدید هواوی از گواهی IP68 بهره می‌برد و همچنین موفق به کسب گواهی EN13319 که نشاندهنده غواصی تا عمق 30 متری آب است شده است. در این راستا، هواوی ادعا کرده است برای اطمینان از کارکرد صحیح ساعت هواوی واچ GT 3 پرو در عمق 30 متری حدود 200 ازمایش انجام داده است تا بتواند آن را به استانداردهای غواصی نزدیک کند.

image

 

از دیگر مشخصات فنی احتمالی هواوی واچ GT 3 پرو می‌توان به سیستم عامل HarmonyOS و عمر باتری دو هفته‌ای اشاره کرد. به علاوه، نسخه 42 میلی‌متری این ساعت هوشمند احتمالا از بدنه سرامیکی بهره و رنگ سفید بهره خواهد برد. از آن سو، انتظار می‌رود نسخه 46 میلی‌متری هواوی واچ GT 3 پرو به کیس با آلیاژ تیتانیوم مجهز باشد.

image

رندر منتسب به هواوی واچ GT 3 پرو 

در نهایت باید اشاره کرد که به احتمال زیاد نسخه‌های مختلفی از ساعت هواوی واچ GT 3 پرو شامل نسخه Porsche و نسخه ECG (تست نوار قلب) در رویداد 8 اردیبهشت هواوی معرفی شود. به علاوه، در این رویداد نیز شاهد رونمایی از گوشی تاشو هواوی میت Xs 2 خواهیم بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)