خانهاخبار
رندرهای رسمی ویوو X80 قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

رندرهای رسمی ویوو X80 قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

نسخه استاندارد سری پرچمدار ویوو X80 با حاشیه نمایشگر بسیار کم و ماژول دوربین مستطیلی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۱/۲۹

دیروز، پوستری از گوشی پرچمدار ویوو X80 پرو در یکی از خرده‌فروشی‌های چینی منتشر شد که طراحی پنل پشتی این گوشی هوشمند را نشان می‌داد. به علاوه، در این پوستر وجود تراشه اختصاصی عکسبرداری ویوو V1 در ویوو X80 نیز به طور رسمی تایید شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویری رندری از مدل استاندارد سری ویوو X80 موسوم به ویوو X80 در دسترس کاربران قرار گرفته است که طراحی این گوشی را به خوبی نشان می‌دهد.

 

براساس این تصاویر، در پنل پشتی ویوو X80 ماژول دوربین مستطیلی شکل قرار گرفته است که در آن دوربین ‌سه‌گانه با لوگوی برند زایس جای گرفته است. در پنل جلویی نیز نمایشگر حفره‌دار جای دارد که از لبه‌های خمیده و حاشیه بسیار کم بهره می‌برد. به علاوه، همانطور که در تصاویر مشخص است ویوو X80 در سه رنگ نارنجی، مشکی و آبی روانه بازار خواهد شد. شایان ذکر است که انتظار می‌رود سری ویوو X80 شامل سه مدل ویوو X80، ویوو X80 پرو و ویوو X80 پرو پلاس در تاریخ 25 آوریل مصادف با 5 اردیبهشت در چین رونمایی خواهد شد.

image

 

از مشخصات فنی احتمالی ویوو X80 می‌توان به نمایشگر امولد 6.78 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی و تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ اشاره کرد. قلب تپنده این گوشی هوشمند به احتمال زیاد تراشه دایمنسیتی 9000 خواهد بود که با حافظه رم تا 12 گیگابایت و حافظه داخلی تا 512 گیگابایت UFS 3.1 به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 80 واتی است. در بخش نرم‌افزار، ویوو X80 با اندروید 12 عرضه خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو X80 از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.56 اینچی IMX886 و لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. همچنین دیگر دوربین‌های ویوو X80 شامل لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی و سنسور پرتره 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز برعهده دوربین 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)