خانهاخبار
سفارش‌های ایرپادز 3 اپل حدود 30 درصد کاهش داشته است!

سفارش‌های ایرپادز 3 اپل حدود 30 درصد کاهش داشته است!

به تازگی گزارشی از طرف تحلیلگر برجسته محصولات اپل منتشر شده است که نشان می‌دهد سفارش‌های اپل به تامین‌کنندگان خود برای ایرپادز 3 کاهش قابل توجهی داشته است.
۱۴۰۱/۱/۱۷

ماه اکتبر سال گذشته میلادی بود که اپل از جدیدترین ایرپادز خود موسوم به ایرپادز 3 رونمایی کرد که از قابلیت‌هایی مانند عمر باتری بیشتر و پشتیبانی از مگ‌سیف (MagSafe) بهره می‌بردند. در همین راستا، به نظر می‌رسید جدیدترین نسل ایرپادز اپل که با قابلیت‌ها و ویژگی‌های مثبتی عرضه شده‌اند فروش بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد و می‌تواند به یکی از محصولات موفق این غول فناوری آمریکایی بدل شود اما حالا گزارش‌های منتشر شده‌اند که خلاف این موضوع را بیان می‌دارند.

image

 

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده از طرف تحلیلگر برجسته محصولات اپل یعنی مینگ چی کو، ایرپادز 3 جزوی از پروژه‌های شکست خورده اپل است و تقاضا آن در مقایسه با نسل قبلی یعنی ایرپادز 2 کاهش قابل توجهی داشته است. در نتیجه، به نظر می‌رسد اپل سفارش‌های ایرپادز 3 به تامین‌کنندگان را حدود 30 درصد در سه‌ماهه دوم و سوم سال میلادی جاری کاهش می‌دهد.

همچنین احتمال دارد اپل برای جلوگیری از تکرار شکست ایرپادز 3 مجبور شود با معرفی ایرپادز پرو 2 عرضه و فروش ایرپادز پرو حال حاضر را به طور کامل متوقف کند. شایان ذکر است که ایرپادز پرو 2 در نیمه دوم سال میلادی جاری معرفی خواهد شد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که فروش ایرپادز 2 بعد از عرضه ایرپادز 3 نیز همچنان ادامه دارد و در حال حاضر با قیمتی بین بازه 50 تا 129 دلار در مقایسه با قیمت 179 دلاری ایرپادز 3 در بازار عرضه می‌شوند. در همین راستا، می‌توان گفت که ایرپادز 3 جایی بین ایرپادز 2 و ایرپادز پرو قرار می‌گیرد در حالی که نسخه پرمیوم یعنی ایرپادز پرو قیمت بالاتری دارد ولی به همان میزان از قابلیت‌های بهتری مانند حذف نویز فعال نیز بهره می‌برد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)