خانهاخبار
بهترین گوشی های پرچمدار سامسونگ از نظر دوربین

بهترین گوشی های پرچمدار سامسونگ از نظر دوربین

افرادی که عاشق عکاسی باشند قطعا تایید می کنند که دوربین یکی از مهم ترین قابلیت های یک گوشی هست...
۱۴۰۱/۱/۱۶

image

 

افرادی که عاشق عکاسی باشند قطعا تایید می کنند که دوربین یکی از مهم ترین قابلیت های یک گوشی هست چون زیباترین لحظه ها را ثبت می کنه و یک خاطره در ذهن ما می سازد تا هر وقت به آن عکس نگاه می کنیم آن خاطره زیبا را برای ما دوباره سازی می شه و  از دیدن آن حال خوب را تجربه کنیم. هر چه کیفیت و قابلیت های دوربین بهتر باشه، جزییات تصاویر با بهترین حالت ثبت خواهد شد. اگر دنبال گوشی سامسونگ با دوربین فوق العاده  می گردی، و نمی دانی بهترین گوشی از نظر دوربین کدام مدل است، این مقاله را تا آخر بخون

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

  1. Samsung Galaxy S22 Ultra

این گوشی جزو پرچمداران فوق العاده سامسونگ هست که امتیاز بهترین دوربین را در میان گوشی های سامسونگ دارد چون samsung galaxy S22 ultra به یک دوربین 40 مگاپیکسلی در جلو و  108مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی درعقب و یک دوربین به دو لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم سه برابر مجهز هست. و زوم اپتیکال گوشی تصاویر واضحی از اجسام دور را نشان می ده که جزییات را می توانید بدون مشکلی ببینید. دوربین این گوشی قدرت خود را از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 جن 1 می گیرد.  از طرف دیگر این گوشی دارای صفحه نمایشگر 6 اینچی و نرخ تازه سازی 12 هرتزی است و با پشتیبانی از استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب مقاومت داره. نقطه قوت دیگر این گوشی باتری 5000 میلی آمپرساعتی است که در نتیجه باتری در یک روز کامل دوام می آورد.

 

  1. Samsung galaxy S21 Ultra

image

مشخصات گوشی S21 و S22 بسیار  شبیه هم هست و دلیل وجود Samsung Galaxy S21 ultra در این لیست زوم اپتیکال 10 برابری دوربین گوشی است چون قدرت بزرگنمایی تصاویر را بیشتر می کند. از طرف دیگر لنز زوم اپتیکال، 3 برابر است و به خوبی تصاویر نزدیک را نشان می دهد.همچنین گوشی دارای یک دوربین با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی و فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی است. S21 نیز دارای یک صفحه نمایشگر 8 اینچی و نرخ تازه سازی 120 هرتزی است و نقطه قوت دیگه  این گوشی اسنپدراگون 888 است که به گوشی قدرت می ده

 

  1. Samsung Galaxy Note 20 Ultra

نقطه قوت دوربین گلکسی نوت 20 آلترا زوم دوربین هست. به این معنی که  دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 5 برابر و زوم دیجیتال 50 برابر عکس های شگفت انگیزی را نمایش می ده. همچنین این گوشی یک صفحه نمایشگر 6 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتزی داره در نتیجه بازی کردن و نمایش فیلم لذت بیشتری برای کاربر داره . از طرف دیگر این گوشی دارای یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی هست که یک شارژ سریع 25 واتی و یک شارژ بی سیم 15 واتی داره و  تمام روز دوام می آره و به راحتی می تونید هر کاری را بدون نیاز به شارژ مجدد انجام بدین.

 

  1. Samsung Galaxy S20 Ultra 5G

image

دوربین galaxy S20 Ultra یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی آلترا واید، 48 مگاپیکسلی تله فوتو و دوربین جلوی 40 مگاپیکسلی دارد. این گوشی تصاویر فوق العاده با دوربین تله فوتو نشان می دهد، نقطه قوت دوربین این گوشی زوم بی نظیر آن  است چون  با این گوشی می توانید از 0.5  برابر فوق عریض به بزرگنمایی 100 برابر حرکت کنید. از طرف دیگه صفحه نمایش نقطه قوت جذاب این گوشی هست که با نرخ تازه سازی 120 هرتزی تصاویر را به نرمی و آرامی نشان می ده. اگر هنوز مطمئن نیستی که کدام گوشی سامسونگ را انتخاب کنی، بهتره چند وبسایت معتبر مانند ترب سر بزنی و گوشی های سامسونگ را بررسی کنی.

 

پیشنهاد آخر

کیفیت گوشی های سامسونگ به همه ثابت شده است اما بهتر است قبل از هر خریدی به وبسایت های معتبر سر بزنید . اگر می خوایی گوشی بخری به لیپک سر بزن زیرا بهترین گوشی های سامسونگ را با مشخصات و قیمت های مختلف را به شما پیشنهاد می دهد به راحتی می توانید انواع گوشی های سامسونگ را با یکدیگر مقایسه کنی و با قیمت مناسب بخری چون لیپک سرویس های هیجان انگیزی مثل انواع تخفیف ها به مناسبت های مختلف به کاربراش می ده.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)