خانهاخبار
اینستاگرام بی سر و صدا اپلیکیشن‌های مستقل Boomerang و Hyperlapse را حذف کرد

اینستاگرام بی سر و صدا اپلیکیشن‌های مستقل Boomerang و Hyperlapse را حذف کرد

اینستاگرام در راستای تغییراتی که در رویکرد خود نسبت به برنامه‌های مربوط به ویدیوهای ضبط شده ایجاد کرده، اخیرا اقدامات جدیدی را انجام داده است.
۱۴۰۰/۱۲/۱۷

همانطور که برخی از کاربران در توییتر اشاره کرده‌اند و توسط Tech Crunch نیز گزارش شده، دو برنامه مستقل دیگر اینستاگرام از فروشگاه‌های برنامه‌ها حذف شدند. برنامه‌های Boomerang و Hyperlapse دیگر برای دانلود در اپ استور اپل و گوگل پلی در دسترس نیستند.

هفته گذشته اینستاگرام اعلام کرد که آماده است تا با توجه به تغییر استراتژی اپلیکیشن اصلی ویدیوهای خود، IGTV را که سال‌ها بود در برنامه اصلی ادغام شده بود، حذف کند.

image

 

برنامه‌های Boomerang و Hyperlapse در زمانی عرضه شدند که گوشی‌ها عملکرد محدودی داشتند و برای مثال Hyperlapse تجربه ضبط ویدیو تایم لپس بهتری را نسبت به دوربین خود گوشی‌ها ارائه می‌داد. این اپلیکیشن‌ها مدت‌هاست که در برنامه اصلی خود اینستاگرام ادغام شده‌اند. برنامه Layout موجود در اینستاگرام هم که برای ساخت کلاژ عکس کاربرد دارد، هنوز برای دانلود در دسترس است اما با توجه به اینکه این ویژگی هم در خود برنامه اینستاگرام وجود دارد، بعید نیز که به زودی شاهد حذف برنامه مستقل آن هم باشیم. در نهایت هنوز مشخص نیست که دقیقا هدف اصلی اینستاگرام از این اقدام چه بوده و باید دید که اینستاگرام چه اقداماتی را در این حوزه انجام خواهد داد.

به نظر شما این کار اینستاگرام تا چه حد منطقی بوده که به دلیل وجود این برنامه‌ها در خود اینستاگرام، اپلیکیشن‌های مستقل آنها را حذف کرده است؟ آیا شما جز آن دسته از کاربران هستید که به طور جداگانه از این برنامه‌ها استفاده می‌کنید یا صرفا درون برنامه اینستاگرام از این ویژگی‌ها استفاده می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)