خانهاخبار
رندرهای جدیدی از گلکسی اس 22 الترا منتشر شدند

رندرهای جدیدی از گلکسی اس 22 الترا منتشر شدند

به تازگی شاهد انتشار عکس‌های رندر شده جدیدی از گلکسی اس 22 الترا یا همان پرچمدار اصلی سامسونگ هستیم که این گوشی را در چهار رنگ نشان می‌دهند.
۱۴۰۰/۱۰/۲۹

سامسونگ به زودی قصد رونمایی از سری پرچمدار جدید خود یا همان گلکسی اس 22 را دارد و پرچمدار اصلی آنها در این بین، گلکسی اس 22 الترا است. این گوشی، تلفیقی از سری گلکسی اس و گلکسی نوت بوده و طراحی مستطیلی-شکل و جایگاه اختصاصی قلم اس پن در آن، شباهت‌های بسیاری با گلکسی نوت 20 الترا دارد که آخرین گوشی عرضه شده در سری گلکسی نوت است.

در امروز نیز یکی از افشاگران فعال چند عکس رندر شده با ظاهر رسمی (و البته رزولوشن پایین!) را منتشر کرده که مربوط به گوشی گلکسی اس 22 الترا هستند. در این رندر‌ها، این گوشی‌ در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز و سبز دیده می‌شود. استفاده از رنگ‌هایی به غیر از سفید، مشکی و خاکستری، پیش از این در گوشی‌های الترای سامسونگ به چشم نمی‌خورد و شاید همین امر موجب جذب کاربران بیشتری به سوی این گوشی شود.

image

 

به نظر می‌رسد که سامسونگ برای طراحی این گوشی، به طور کلی از طراحان سری گلکسی نوت استفاده کرده است! زیرا با توجه به اینکه قرار است گلکسی اس 22، اس 22 پلاس و اس 22 الترا متعلق به یک خانواده باشند؛ بیشتر به نظر می‌رسد که گلکسی اس 22 الترا عضوی از سری گلکسی نوت است.

قلم اس پن به کار رفته در این گوشی، قرار است پیشرفته ترین قلم تولید شده توسط سامسونگ تا به امروز بوده و نرخ تاخیر در عملکرد آن تنها ۲.۸ میلی ثانیه است. گلکسی اس 22 الترا قرار است از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لنز فوق شفاف استفاده کرده که توسط یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی التراواید و دو سنسور ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم‌های به ترتیب ۳ و ۱۰ برابر همراهی خواهد شد. سیستم دوربین این گوشی از ضبط ویدیو ۱۲ بیتی HDR و فریم ریت اتوماتیک نیز پشتیبانی می‌کند.

image

 

شرکت سامسونگ همیشه در نمایشگر‌ها سنگ تمام می‌گذارد و این بار نیز در پرچمدار اصلی خود از یک پنل امولد ۶.۸ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰×۳۰۸۸ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده کرده است. این پنل، از تکنولوژی LTPO ‌استفاده کرده و نرخ نوسازی آن بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز متغیر خواهد بود؛ همچنین گفته می‌شود که بر روی نمایشگر این گوشی از شیشه مقاوم سازی شده جدید گوریلا گلس ویکتس پلاس استفاده شده است.

سامسونگ گلکسی اس 22 الترا دارای وزن ۲۲۸ گرم و ابعاد ۸.۹×۷۷.۹×۱۶۳.۳ میلی متر بوده و گواهی IP68 جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را نیز دریافت کرده است. این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری بوده و از شارژ سریع ۴۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند؛ البته همانند نسل پیشین، خبری از شارژر درون جعبه نیست.

image

 

اسپیکر‌های استریو این گوشی توسط AKG تنظیم شده‌اند و پشتیبانی از دالبی اتموس نیز در آنها دیده می‌شود. گلکسی اس 22 الترا به همراه سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ روانه بازار خواهد شد. درباره این رندر‌ها و مشخصات احتمالی گلکسی اس 22 الترا چه می‌اندیشید؟ آیا پرچمدار جدید سامسونگ می‌تواند جانشین خوبی برای سری گلکسی نوت باشد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی‌ دولتی نژاد خطیبانی

۱۴۰۰/۱۱/۱
ترکیبی از S و Note ?????? بیصبرانه منتظر رونمایی ت هستیم سلطان ❤?