خانهاخبار
گوشی اوپو A36 به همراه چیپست اسنپدراگون 680 معرفی شد

گوشی اوپو A36 به همراه چیپست اسنپدراگون 680 معرفی شد

شرکت اوپو به تازگی از گوشی میان رده جدیدی به نام اوپو A36 رونمایی کرده که دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و چیپست اسنپدراگون 680 است.
۱۴۰۰/۱۰/۲۳

شرکت اوپو در امروز از جدیدترین گوشی میان رده خود در کشور چین رونمایی کرد. این گوشی، اوپو A36 نام داشته و چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 را به همراه دارد. متاسفانه این گوشی از نسل پنجم اینترنت همراه یا همان 5G پشتیبانی نمی‌کند.

image

 

اوپو A36 دارای نمایشگری ۶.۵۶ اینچی از نوع LCD بوده که نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ حساسیت به لمس ۱۸۰ هرتزی را به همراه دارد؛ اما رزولوشن آن تنها 720p است که نسبت به معیار‌های امروزی، چنگی به دل نمی‌زند. این نمایشگر از نوع پانچ هول یا حفره دار بوده و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در قسمت بالایی سمت چپ آن قرار گرفته است.

دوربین دوگانه قرار گرفته در پشت گوشی، بی شباهت به آنچه در سری رینو 7 شاهد آن بودیم، نیست. دوربین اصلی این گوشی یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/2.2‌ بوده و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی نیز جهت استفاده در عکاسی پرتره آن را همراهی می‌کند.

image

 

اوپو در بخش حافظه داخلی و رم، سایر ضعف‌های این گوشی را تا حدودی پوشانده و آن را در نسخه‌ای با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند؛ این گوشی دارای درگاه کارت‌های حافظه microSD‌ نیز هست. اوپو A36 به همراه سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری ColorOS 11 روانه بازار خواهد شد.

باتری این گوشی ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپری داشته ولی متاسفانه خبری از شارژ سریع در آن نیست و اوپو A36‌ تنها با سرعت ۱۰ وات شارژ می‌شود. این گوشی در رنگ های آبی و مشکی روانه بازار شده و قیمت آن معادل ۱۵۹۹ یوآن (حدود ۲۵۰ دلار) است. فروش این گوشی از روز ۱۴ ژانویه (۲۴ دی) آغاز خواهد شد.

image

 

درباره گوشی اوپو A36 چه می‌اندیشید؟ آیا عدم پشتیبانی از 5G، نمایشگر و دوربین ضعیف موجب شکست این گوشی خواهند شد یا ظرفیت حافظه رم و حافظه داخلی قابل قبول آن، این گوشی را به انتخابی مناسب برای برخی از کاربران تبدیل می‌کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)