خانهاخبار
۱ میلیون نفر برای خرید اوپو فایند N ثبت نام کرده‌اند!

۱ میلیون نفر برای خرید اوپو فایند N ثبت نام کرده‌اند!

تقاضا برای اولین گوشی تاشو اوپو، به حد بالایی رسیده و حالا شرکت اوپو با مشکل کمبود تولید این گوشی برای عرضه مواجه شده است.
۱۴۰۰/۱۰/۲۰

اوپو فایند N کمتر از یک ماه پیش به عنوان اولین گوشی تاشو شرکت اوپو معرفی شد و اولین محموله‌های تولیدی این گوشی نیز به سرعت به فروش رسیدند. درواقع تقاضا برای این گوشی تاشو آنقدر زیاد است که این شرکت نمی‌تواند متناسب با این حجم از تقاضا، اوپو فایند N تامین کند! در حال حاضربیش از یک میلیون نفر برای خرید این گوشی ثبت نام کرده‌اند.

Liu Bobbee، مدیرعامل شعبه چین شرکت اوپو، در یک مصاحبه عنوان کرده که دلیل تقاضای بیش از حد برای این گوشی، قیمت رقابتی این محصول است که حدود ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار است. همچنین فرم و طراحی کوچک این گوشی نیز باعث شده تا بسیاری این محصول را به رقیب قدرتمندی مثل گلکسی زد فولد 3 ترجیح بدهند.

image

در مورد بخش ثبت نام کردن برای خرید این گوشی اگر سوال دارید، باید بگوییم که این ماجرای ثبت نام کردن در چین با بخش‌های زیادی از دنیا متفاوت است. درواقع بیش از یک میلیون نفر، ایمیل خود را در سایت اوپو ثبت کرده‌اند تا از موجودی جدید این گوشی مطلع شوند. یعنی این تعداد افراد، خرید این گوشی را در نظر دارند اما ممکن است در نهایت خریدار این گوشی هم نباشند.

به طور کل این اعداد و ارقام ثبت نامی فقط نشان دهنده این است که چقدر این گوشی در بازار چین محبوبیت کسب کرده است. متاسفانه اما این گوشی قرار نیست به بازارهای دیگر راه پیدا کند و فقط قرار است در چین بهب فروش برسد. امیدواریم اوپو در این تصمیم تجدید نظر کند و بتوانیم فایند N را در دیگر نقاط دنیا و حتی بازار کشورمان هم ببینیم. شما در مورد این گوشی چه فکر می‌کنید؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)