خانهاخبار
نخستین عکس واقعی از گوشی موتورولا موتو اج X30 منتشر شد

نخستین عکس واقعی از گوشی موتورولا موتو اج X30 منتشر شد

شرکت موتورولا قرار است در هفته آینده از گوشی جدید خود به نام موتو اج X30 رونمایی کرده و حالا شاهد لو رفتن نخستین عکس واقعی از این گوشی هستیم.
۱۴۰۰/۹/۱۴

شرکت موتورولا بنا دارد تا در هفته آینده، از گوشی جدید خود به نام موتو اج X30 که قرار است نخستین گوشی عرضه شده با چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول باشد؛ رونمایی کند. این شرکت هنوز مشخصات دقیق سخت افزاری این گوشی را منتشر نکرده، اما یکی از مقامات آن عکسی از یک گوشی موتو اج X30 را به اشتراک گذاشته که حاشیه‌های کم اطراف نمایشگر حفره دار یا پانچ هول آن را نشان می‌دهد.

image

 

حساب کاربری رسمی موتورولا در شبکه اجتماعی ویبو نیز کلیپ کوتاهی را منتشر کرده که مشخصات نمایشگر به کار رفته در موتو X30 را مشخص می‌کند؛ این گوشی دارای نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، گواهی HDR10+ و توانایی نمایش ۱ میلیارد رنگ است. متاسفانه، این شرکت درباره اندازه و رزولوشن این نمایشگر صبحتی نکرده است؛ اما به گفته Digital Chat Station که افشاگر قابل اعتمادی محسوب می‌شود، موتورولا موتو اج X30 دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس خواهد بود.

متاسفانه در عکس منتشر شده، شاهد طراحی پنل پشتی گوشی نیستیم؛ اما با توجه به رندر‌هایی که پیش از این شاهد انتشار آنها بودیم، به احتمال زیاد در هنگام معرفی این گوشی چندان غافلگیر نخواهیم شد. این گوشی قرار است در کنار یک گوشی دیگر به نام موتو اج 30 الترا معرفی شده و دارای سیستم دوربین سه گانه است.

 

دوربین اصلی این گوشی، رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل را داشته و قابلیت لرزشگیر اپتیکال نیز در آن دیده می‌شود؛ این دوربین توسط یک دوربین التراواید ۵۰ مگاپیکسلی و همچنین یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جهت عکاسی پرتره همراهی خواهد شد. دوربین سلفی این گوشی نیز قرار است رزولوشن قابل تحسین ۶۰ مگاپیکسل را داشته باشد و توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 4K نیز در آن دیده می‌شود.

گوشی موتورولا موتو اج X30 در روز ۹ دسامبر (۱۸ آذر) معرفی شده و فروش آن در کشور چین از تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) آغاز می‌شود؛ این شرکت هنوز درباره زمان عرضه جهانی این گوشی چیزی در میان نگذاشته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)