خانهاخبار
عکسی از طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین گوشی شیائومی 12 منتشر شد

عکسی از طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین گوشی شیائومی 12 منتشر شد

به تازگی شاهد لو رفتن عکسی از پنل پشتی پرچمدار تازه شیائومی، یا همان شیائومی 12 هستیم که طراحی جزیره دوربین آن را نیز نشان می‌دهد.
۱۴۰۰/۹/۱۳

انتظار می‌رود که شرکت شیائومی در روز ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر)، از سری پرچمدار جدید خود که شیائومی 12 نام دارند؛ رونمایی کند. حالا شاهد لو رفتن عکسی از طراحی پنل پشتی گوشی شیائومی 12 هستیم. در این عکس که عمدتا بخش جزیره دوربین را نشان می‌دهد؛ می‌توان دید که این گوشی از دوربین سه‌گانه استفاده کرده و دوربین اصلی در حفره‌ای بزرگ در بالا قرار گرفته و دو حفره دایره‌ای شکل برای دو سنسور دیگر و همچنین محلی برای فلش و میکروفون نیز در کنار آنها به چشم می‌خورد.

image

 

طراحان نیز با استفاده از این عکس، یک رندر از این گوشی را منتشر کرده‌اند که به ما ایده بهتری از طراحی آن می‌دهد. در عین حال، افشاگر صاحب نام یا همان Digital Chat Station‌ نیز اعلام کرده که در این سری شاهد معرفی سه گوشی خواهیم بود و دیگر اوضاع مانند سری پیشین یا می 11 نیست که در آن، نسخه معمولی کمی زودتر از می 11 پرو و می 11 الترا معرفی شد.

image

 

استفاده از چنین زبان طراحی به خصوص در بخش دوربین گوشی، چندان از برند شیائومی دور از انتظار نیست و با طراحی‌های معمول این شرکت شباهت دارد. گوشی‌های می 10T و 10T پرو نیز از دوربینی با چینش مشابه بهره برده؛ اما یک دایره اضافه نیز در جزیره دوربین آنها به چشم می‌خورد که کاملا جنبه تزئینی داشته و هیچ لنز یا سنسوری در آن قرار نگرفته بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)