خانهاخبار
مشخصات فنی، رندرها و قیمت گلکسی A73 لو رفت

مشخصات فنی، رندرها و قیمت گلکسی A73 لو رفت

جدیدترین میان‌رده سامسونگ از دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت 440 دلاری بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۹/۱۳

دو هفته پیش بود که تصاویر رندری مفهومی از میان‌رده مورد انتظار سامسونگ یعنی گلکسی A73 منتشر شد و کاربران را با طراحی احتمالی این گوشی هوشمند آشنا کرد. حالا امروز تصاویری رندری جدیدی مربوط به گلکسی A73 از طرف افشاگر برجسته دنیای فناوری یعنی OnLeaks منتشر شده است که با رندرهای قبلی این گوشی هوشمند مطابقت دارد.

علاوه بر تصاویر رندری، مشخصات فنی گلکسی A73 نیز لو رفت که خبر از یک میان‌رده نسبتا قدرتمند می‌دهد. براساس این اطلاعات فاش شده، گلکسی A73 از نمایشگر 6.7 اینچی فول اچ‌دی پلاس امولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره می‌برد. البته باید اشاره کرد که خبرهای قبلی نرخ نوسازی نمایشگر گلکسی A73 را 120 هرتزی اعلام کرده‌اند. این نمایشگر همچنین میزبان ناچ دوربین سلفی و سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر نیز است. 

image

 

در پنل پشتی گلکسی A73، احتمالا دوربین چهارگانه قرار دارد که دوربین اصلی آن 108 مگاپیکسلی خواهد بود ولی متأسفانه مشخصات فنی سایر دوربین‌ها اعلام نشده است. بنابر اخبار منتشر شده، قلب تپنده گلکسی A73 تراشه میان‌رده اسنپدراگون 750G است که در کنار حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی سخت‌افزار این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهد. البته به احتمال زیاد نسخه‌های دیگری از گلکسی A73 با حافظه رم و حافظه داخلی متفاوت نیز عرضه خواهد شد. در بخش نرم‌افزار، گلکسی A73 از اندروید 12 بهره خواهد برد. 

image

 

منبع تغذیه گلکسی A73 باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با توان شارژ 33 واتی خواهد بود از نظر طراحی، گلکسی A73 7.6 میلی‌متر ضخامت دارد و از پلاستیک ساخته شده است. همچنین به احتمال زیاد گلکسی A73 شامل مدل‌های سری A سال بعد سامسونگ خواهد بود که با گواهی ضدآب و گرد و غبار عرضه خواهد شد. 

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که بر اساس اخبار لو رفته، گلکسی A73 در دو رنگ طلایی و مشکی و با برچسب قیمتی 440 دلاری تا پایان ماه در هند عرضه خواهد شد. البته نباید چندان درباره این زمان عرضه مطمئن بود چرا که شایعات قبلی ابراز داشته‌اند که گلکسی A73 تا قبل از سه‌ماهه دوم سال 2022 عرضه نخواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)