خانهاخبار
آنر 60 پرو احتمالا نمایشگری بزرگ‌تر از نسخه معمولی را به همراه خواهد داشت

آنر 60 پرو احتمالا نمایشگری بزرگ‌تر از نسخه معمولی را به همراه خواهد داشت

به تازگی شایعاتی درباره گوشی آنر 60 پرو منتشر شده‌اند که به ادعای آنها، این گوشی نسبت به نسخه معمولی یا همان آنر 60 از نمایشگر بزرگ‌تری استفاده کرده و دوربین التراواید آن نیز رزولوشن 50 مگایپکسل را دارد.
۱۴۰۰/۹/۱۰

در روز گذشته، شاهد لو رفتن برخی از مشخصات گوشی آنر 60 بودیم؛ اما نسخه پرو در این سری توانست تا اسرار خود را به مدت بیشتری حفظ کند. حالا یک افشاگر به نام Ishan Agarwal، ادعا می‌کند که از مشخصات این گوشی مطلع بوده و تفاوت‌های آن را با مدل اصلی مشخص کرده است.

image

آنر 60 پرو قرار است برای دوربین التراواید خود، از یک سنسور با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل استفاده کند؛ این لنز دارای گشودگی f/2.2 و فوکوس خودکار بوده و امکان عکاسی ماکرو نیز با استفاده از آن وجود دارد. جهت مقایسه، نسخه معمولی یا همان آنر 60، به همراه یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد. کیفیت دوربین سلفی گوشی آنر 60 پرو نیز احتمالا معادل ۵۰ مگاپیکسل است؛ اما درباره دوربین سلفی استفاده شده در نسخه معمولی چیزی نمی‌دانیم.

دوربین اصلی این گوشی‌ها با یکدیگر تفاوتی ندارد و هر دو از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند که البته توسط یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی نیز همراهی خواهد شد.

نوع پردازنده این دو گوشی نیز یکسان بوده و گوشی‌های آنر 60 و آنر 60 پرو از چیپست کوالکام اسنپدراگون 778G+ بهره می‌برند. کاربران می‌توانند نسخه‌هایی از این گوشی را با حافظه رم بین ۸ تا ۱۲ گیگبایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی تهیه کنند. آنر 60 پرو قرار است به همراه سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری Magic UI 5.0 روانه بازار شود.

image

مدل پرو همچنین قرار است نمایشگر بزرگ‌تری داشته باشد و گفته می‌شود که اندازه این نمایشگر از ۶.۶۷ اینچ دیده شده در نسخه معمولی، به ۶.۷۸ اینچ افزایش یافته است. این پنل از نوع اولد بوده و رزولوشن فول اچ دی پلاس را دارد؛ این نمایشگر در هر اینچ از خود، ۴۲۹ پیکسل را جا داده است و نرخ نوسازی آن نیز بالا خواهد بود. در رندر‌های منتشر شده از این گوشی، شاهد نمایشگری خمیده از هر چهار طرف هستیم ولی نمایشگر مدل معمولی تنها در لبه‌های خود خمیده است.

در زمینه باتری، شاهد تصمیم عجیبی از سوی آنر هستیم. به نظر مي‌رسد که ظرفیت باتری آنر 60 پرو، کمتر از نسخه معمولی بوده و قرار است این گوشی به همراه باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری روانه بازار شود. جهت مقایسه، نسخه معمولی باتری ۴۸۰۰ میلی‌ آمپری را به همراه خواهد داشت. با استناد به شایعات، این تصمیم جهت افزایش سرعت شارژ گرفته نشده و این گوشی نیز همانند آنر 60، از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

ابعاد آنر 60 پرو، معادل ۸.۲×۷۴.۸×۱۶۳.۹ بوده و وزن آن نیز ۱۹۲ گرم است؛ این گوشی کمی بزرگ‌تر و سنگین‌تر از نسخه معمولی خواهد بود. این گوشی در رنگ‌های مشکی، مسی، آبی و سبز روانه بازار خواهد شد. سری آنر 60 قرار است در روز ۱ دسامبر (۱۰ آذر) در کشور چین معرفی شوند.

image

درباره مشخصات احتمالی آنر 60 پرو چه می‌اندیشید؟ آیا با توجه به دانسته‌های فعلی از این گوشی‌ها، سری آنر 60 در بازار موفق خواهد شد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)