خانهاخبار
گلکسی A03 سامسونگ رسما معرفی شد؛ پردازنده هشت ‌هسته‌ای و دوربین 48 مگاپیکسلی

گلکسی A03 سامسونگ رسما معرفی شد؛ پردازنده هشت ‌هسته‌ای و دوربین 48 مگاپیکسلی

جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی سامسونگ با باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی رونمایی شد
۱۴۰۰/۹/۶

در ماه اگوست سال میلادی جاری بود که سامسونگ از گلکسی A03s با مشخصاتی مانند نمایشگر 6.5 اینچی و تراشه هلیو P35 رونمایی کرد. سپس، نوبت به گلکسی A03 Core با تراشه Unisoc و دوربین 8 مگاپیکسلی رسید و این گوشی هوشمند هفته پیش معرفی شد. حالا نوبت به عضو سوم یعنی گلکسی A03 رسیده است که در واقع جانشین گلگسی A02 محسوب می‌شود. 

جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی سامسونگ از نمایشگر 6.5 اینچی اچ‌دی پلاس Infinity-V بهره می‌برد که میزبان ناچ دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز خواهد بود. در پنل پشتی گلکسی A03 نیز دوربین دوگانه متشکل از دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی و دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی قرار دارد که نسبت به دوربین 13 مگاپیکسلی گلکسی A02 پیشرفت قابل توجهی داشته است. 

image

قلب تپنده گلکسی A03 تراشه ناشناس با پردازنده هشت هسته‌ای است که حداکثر فرکانس دو عدد از هسته‌های آن به 1.6 گیگاهرتز می‌رسد. متأسفانه سامسونگ هنوز نوع تراشه، نسخه اندورید و حتی نسخه رابط کاربری One UI گلکسی A03 را اعلام نکرده است. شایان ذکر است که گلکسی A03 در دو مدل حافظه رم 3 و 4 گیگابایتی و سه مدل حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی گلکسی A03 می‌توان به باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی و پشتیبانی از دالبی اتمس اشاره کرد. همچنین این گوشی هوشمند در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز روانه بازار خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که سامسونگ هنوز جزئیات نحوه عرضه و قیمت گلکسی A03 را اعلام نکرده است ولی به احتمال زیاد در روزهای پیش رو سامسونگ این اطلاعات را نیز در اختیار کاربران خواهد گذاشت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)