خانهاخبار
یک گوشی با چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول، توانست به امتیاز بیش از ۱ میلیون در بنچمارک AnTuTu دست پیدا کند

یک گوشی با چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول، توانست به امتیاز بیش از ۱ میلیون در بنچمارک AnTuTu دست پیدا کند

مدتی قبل شاهد انتشار نتیجه بنچمارکی از چیپست دیمنسیتی 9000 بودیم که کسب امتیاز بیش از ۱ میلیون در بنچمارک AnTuTu را توسط آن نشان می‌داد؛ حالا نیز نتیجه نسبتا مشابهی از یک گوشی با چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول کسب شده است.
۱۴۰۰/۹/۴

اینطور که به نظر می‌رسد، نسل بعدی پرچمدار‌های اندرویدی قرار است امتیازاتی بیش از ۱ میلیون در بنچمارک AnTuTu را به همراه داشته باشند. پس از انتشار نتیجه بنچمارکی از چیپست مدیاتک دیمنسیتی 9000 در هفته‌های گذشته که کسب امتیازی بیش از ۱ میلیون توسط آن را نشان می‌داد؛ حالا نیز نتیجه نسبتا مشابهی از یک گوشی با چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول منتشر شده است.

این نتیجه بنچمارک، برای نخستین بار توسط یکی از بلاگر‌های شبکه اجتماعی ویبو به نام Technology at 8 o’clock منتشر شده ولی هنوز به صورت رسمی توسط تیم AnTuTu تایید نشده است. جهت مقایسه، بهتر است بدانیم که امتیازات کسب شده توسط دستگاه‌های با چیپست اسنپدراگون 888+، حدود ۸۰۰٫۰۰۰ است؛ بنابراین به نظر می‌آید که چیپست بعدی کوالکام بهبود عملکرد چشمگیری را به همراه دارد.

image

 

قرار است تا پایان سال جاری میلادی، شاهد معرفی چهار گوشی جدید با چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول باشیم. این گوشی‌ها شامل شیائومی 12، موتورولا موتو اج 30 الترا، وان پلاس 10 پرو (که البته برخی شایعات ادعا می‌کنند در ماه ژانویه سال آینده معرفی خواهد شد) و یک گوشی از برند iQOO هستند.

چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول قرار است در روز ۳۰ نوامبر (۹ آذر) معرفی شود و انتظار می‌رود که برخی از مشتریان اولیه چیپست جدید کوالکام نیز در این مراسم حضور داشته باشند. هنوز مشخص نیست که نتیجه بنچمارک منتشر شده، به چه گوشی تعلق دارد؛ اما به گفته یکی از مدیران لنوو، این نتیجه توسط پرچمدار جدید موتورولا کسب نشده است. البته بعید نیست که وی نیز سعی در پنهان کردن اوضاع داشته باشد؛ اما شاید این نتیجه توسط یک دستگاه غیر رسمی و تستی که توسط کوالکام تولید شده نیز کسب شده باشد.

image

همانطور که پیش از این به آن اشاره کردیم؛ اسنپدراگون 8 نسل اول، تنها چیپستی نیست که موفق به دریافت امتیاز بیش از ۱ میلیون در بنچمارک AnTuTu شده و پیش از این نیز پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 9000 که نخستین چیپست ۴ نانومتری معرفی شده در جهان است؛ موفق به دریافت امتیازی بیش از ۱ میلیون شده بود. البته باید گفت که امتیاز غیر رسمی کسب شده توسط چیپست اسنپدراگون، کمی بالاتر از چیپست دیمنسیتی است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)