خانهاخبار
اپل آپدیت iOS 15.1.1 را جهت حل مشکلات برقراری تماس در سری آیفون‌های 12 و 13 منتشر کرد

اپل آپدیت iOS 15.1.1 را جهت حل مشکلات برقراری تماس در سری آیفون‌های 12 و 13 منتشر کرد

پس از اینکه برخی از کاربران آیفون به خصوص در سری‌های آیفون 12 و 13 با مشکلاتی در هنگام تماس‌ها که موجب قطع آنها می‌شد، روبرو شدند؛ اپل حالا با انتشار نسخه 15.1.1 از سیستم عامل iOS این مشکلات را برطرف کرده است.
۱۴۰۰/۸/۲۸

جدیدترین آپدیت سیستم عامل iOS به تازگی منتشر شده و مشکلات کاربران در هنگام تماس‌های تلفنی را که موجب قطع آنها می‌شد؛ رفع کرده است. برخی از کاربران آیفون‌های سری 12 و 13 پیش از این گزارش داده بودند که پس از انتشار نسخه 15.1 از سیستم عامل iOS، با مشکلاتی در هنگام مکالمه تلفنی روبرو شده‌اند. شرکت اپل حالا آپدیت iOS 15.1.1 را برای کاربران گوشی‌های آیفون منتشر کرده است.

image

 

در لیست تغییرات این آپدیت، تنها بهبود عملکرد گوشی‌های سری آیفون 12 و 13 در هنگام مکالمه به چشم می‌خورد و خبری از تغییرات دیگری در آن نیست. حجم این آپدیت معادل ۳۸۵ مگابایت بوده و آپدیت سبکی محسوب می‌شود. اپل قرار است در این ماه نسخه 15.2‌ سیستم عامل iOS را نیز منتشر کرده که قرار است تغییراتی چون گزارشات حریم خصوصی برای اپلیکیشن‌ها، سیستم تماس‌های اورژانسی بهبود یافته، بهبود توضیحات در اعلان‌ها و قابلیت‌هایی جدید برای امنیت کودکان را نیز به همراه داشته باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)