خانهاخبار
تصاویر رندری جدیدی از گلکسی اس 22 اولترا منتشر شده است

تصاویر رندری جدیدی از گلکسی اس 22 اولترا منتشر شده است

رندرهای جدید اس 22 الترا چینش دوگانه دوربین‌های آن را نشان می‌دهد.
۱۴۰۰/۷/۲۲

 

جدیدترین نسل پرچمداران سامسونگ یعنی سری گلکسی اس 22 در راه هستند و تا به امروز اخبار زیادی پیرامون آنها منشتر شده است. به علاوه، براساس برخی از اخبار و شایعات منتشر شده، قرار است سری گلکسی اس 22 اوایل سال میلادی بعد معرفی شوند. در این راستا، رندرهای جدیدی توسط LetsGoDigital از نسخه پرمیوم سری یعنی گلکسی اس 22 اولترا منتشر شده است که چینش دوگانه دوربین این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد و به نوعی نسخه بروز شده تصاویر رندری قبلی محسوب می‌شود. همچنین تنها مدت کوتاهی پس از آن که اولین رندرهای گلکسی اس 22 اولترا در دسترس کاربران قرار گرفت اکانت توئیتری افشاگر شناخته‌شده یعنی Ice Universe مدعی شد که سامسونگ در نظر دارد چینش دوربین‌های اس 22 اولترا را تغییر دهد و طراحی دوربینی گلکسی نوت 10 پلاس را با اس 22 اولترا ادغام کند تا پیش از پیش اس 22 الترا جانشین قدرتمند سری نوت به حساب آید. 

image

رندرهای OnLeaks از گلکسی اس 22 الترا

همانطور که در تصاویر رندری اس 22 اولترا که توسط OnLeaks طراحی شده است مشاهده می‌کند، چینش دوربین این گوشی هوشمند به شکل حرف P انگلیسی بود. اما حالا رندرهای جدید طراحی جدیدی را نشان می‌دهند که در آن شاهد دو چینش جزیره‌ای دوربینی هستیم. شایان ذکر است که این طراحی دوگانه به طراحی Ice Universe نیز شباهت دارد. بنابر ادعای LetsGoDigital، سامسونگ طراحی P شکل را از نمونه‌های اولیه جمع‌آوری کرده است و در حال کار روی طراحی جدیدی است که ممکن است همین طراحی چینش دوگانه باشد. 

image

 

جدا از طراحی رندری دوربین گلکسی اس 22 اولترا، مشخصات فنی این دوربین‌ها نیز تا حدودی مشخص شده است. براساس  اخبار منتشر شده، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی گلکسی اس 21 اولترا در نسل بعدی یعنی اس 22 الترا نیز حضور خواهد داشت. اما شاید بهبودهایی در زمینه در دو دوربین‌های تله‌فوتو اس 22 الترا شاهد باشیم که بر این اساس دوربین تله‌فوتو با زوم 3 برابری و دوربین تله‌فوتو با لنز پریسکوپی و زوم 10 برابری شاید تا 12 مگاپیکسل ارتقا داشه باشد. همچنین LetsGoDigital اعلام کرده است که هر چهار دوربین اس 22 اولترا برخلاف اس 21 الترا از لرزشگیر اپتیکال بهره خواهند برد. در گلکسی اس 21 الترا تنها دوربین فوق عریض فاقد لرزشگیر اپتیکال است. 

image

 

همانطور که اشاره شد، به نظر می‌رسد سامسونگ طراحی سری گلکسی نوت را وارد زبان طراحی گلکسی اس 22 اولترا کرده است تا کاربران دو محصول پرطرفدار سامسونگ را تنها در یک دستگاه داشته باشند. گلکسی اس 22 اولترا نسبت به سری اس 21 از خطوط مربعی شکل بهره خواهد برد و ظاهر استوانه‌ای آن باعث می‌شود تا نمایشگر دستگاه بیش‌ترین فضای ممکن را در اختیار داشته باشد و تجربه کاربری بهتری را برای کاربر به ارمغان آورد. همچنین این ظاهر استوانه‌ای جای کافی برای محفظه اس پن را نیز مهیا می‌سازد. به علاوه، رندرهای اس 22 الترا در سه رنگ قرمز، سفید و مشکی طراحی شده است که ممکن است همان رنگ‌های نهایی اس 22 الترا باشد. LetsGoDigital نیز گفته است که رنگ قرمز استفاده شده در رندرها همان رنگ قرمز به کار رفته در سری گلکسی اس 9 و اس 8 است. 

image

 

در نهاید باید اشاره کرد که گلکسی اس 22 الترا به نوعی نسخه جانشین غیر رسمی سری گلکسی نوت تلقی می‌شود. همچنین برخی از اخبار منتشر شده مدعی شده‌اند که سری گلکسی 22 در پایان ماه فوریه سال 2022 همزمان با کنگره جهانی موبایل عرضه خواهد شد. دلیل این تاخیر در معرفی سری 22 اولترا عرضه دیرهنگام گلکسی اس 21 FE در ماه ژانویه سال 2022 است که به خاطر مشکلات متعدد مانند کمبود تراشه و مشکلات خط تولید به تعویق افتاده بود. 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مانی

۱۴۰۰/۷/۲۴
اصن از سامسونگ بعید نیست همچین چیزی تولید کنه :|