خانهاخبار
آیفون 13 پرو مکس از شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی کرده و سرعت شارژ نسخه پرو نیز به ۲۳ وات می‌رسد

آیفون 13 پرو مکس از شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی کرده و سرعت شارژ نسخه پرو نیز به ۲۳ وات می‌رسد

اپل معمولا عادت به تبلیغ یا اعلام اینگونه ویژگی‌های سخت افزاری گوشی‌های خود ندارد، اما به تازگی مشخص شده که گوشی آیفون 13 پرو مکس از شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی کرده و نسخه پرو نیز به سرعت ۲۳ وات شارژ می‌شود.
۱۴۰۰/۷/۹

با وجودی که می‌دانیم شرکت اپل عادت به تبلیغ یا اعلام ویژگی‌های سخت افزاری محصولات خود ندارد؛ به نظر می‌رسد که سرعت شارژ در سری آیفون 13 افزایش یافته است. به گفته ChargerLAB، آنها پس از تست‌های انجام شده به این نتیجه رسیده‌اند که سرعت شارژ آیفون 13 پرو مکس به ۲۷ وات رسیده و نسخه پرو نیز از شارژ سریع ۲۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

این امر بدین معناست که اگر از شارژری با خروجی حداقل ۳۰ وات استفاده کنید، آیفون 13 پرو مکس تا قابل از داغ شدن باتری و کاهش سرعت شارژ، برای مدتی به سرعت ۲۷ وات شارژ می‌شود. البته با وجودی که این گوشی بدون شارژر در جعبه خود عرضه می‌شود، خیلی جای نگرانی نیست زیرا اپل با خوشحالی حاضر است به شما یک شارژر ۳۰ واتی را به قیمت ناقابل ۵۰ دلار بفروشد!

آیفون 13 پرو نیز شاهد بهبود‌هایی بوده و به گفته ChargerLAB، سرعت شارژ آن به ۲۳ وات می‌رسد که نسبت به سرعت شارژ ۲۰ واتی آیفون 12 پرو سال قبل، بهبودی نسبی محسوب می‌شود. درباره سرعت شارژ آیفون 13 پرو مکس و پرو چه می‌اندیشید؟ آیا در این روزها که اکثر سازندگان گوشی‌های چینی، سرعت شارژ را به ۱۰۰ وات نیز رسانده‌اند، چنین اعدادی کافی است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mehrshad

۱۴۰۰/۸/۱۳
سلام محدثه جان :)
توی بررسی‌های انجام شده، شارژرهای ۲۷ واتی تاثیر چندانی برای سریع‌تر شارژ کردن آیفون ۱۳ پرو مکس ندارن اما در کل توصیه می‌کنم برای اینکه خیالت از آینده هم راحت باشه، شارژر ۳۰ واتی خود اپل یا شارژر ۳۰ واتی خریداری کنی که با فناوری USB Power Delivery شارژ می‌کنه.

محدثه

۱۴۰۰/۸/۱۲
من یه سوال دارم. من سیزده پرومکس خریدم و شارژر میخوام بگیرم. چند ات بگیرم تو آمازون وات های 20 تایی هست...