خانهاخبار
جی پی مورگان امکان دسترسی به رمزارزها را برای مشتریان خرد خود فراهم می‌کند!

جی پی مورگان امکان دسترسی به رمزارزها را برای مشتریان خرد خود فراهم می‌کند!

بانک سرمایه گذاری جی پی مورگان به مشاوران مالی خود اجازه داد تا درخواست مشتریان برای سرمایه گذاری در صندوق های ارزهای دیجیتال را بپذیرند
۱۴۰۰/۵/۱

به نقل از cointelegraph بانک آمریکایی جی پی مورگان به مشاوران مالی خود اجازه داده است تا شرایط دسترسی به بسته‌های مالی رمز ارزی را برای مشتریان خود فراهم کنند. با این اقدام، این بانک به اولین بانک مهم آمریکایی تبدیل می‌شود که مشتریان خود را به دنیای رمز ارزها متصل می‌کند.

طبق گزارش بیزنس اینسایدر در روز پنجشنبه، مشتریان خرد در جی پی مورگان حالا به صندوق های رمزارز دسترسی دارند. اخیرا فردی که مستقیما در حوزه حرکت‌های دیجیتالی بانک‌ها فعالیت می‌کند، گفته است که حالا همه مشتریان جی پی مورگان، از جمله آن‌هایی که توسط مشاوران مالی مدیریت می‌شوند یا با برنامه‌های معاملاتی این بانک کار می‌کنند و به طور کل هرکدامشان که به دنبال مشاوره برای سرمایه گذاری هستند، حالا فرصتی برای سرمایه‌گذاری در بازار کریپتورکارنسی دارند.

طبق گزارشات مشتریان این بانک، اکنون به چهار بسته رمزارزی ارائه شده در گروه سرمایه‌گذاریGrayscale  و Osprey Funds دسترسی دارند. با این حال مشاورین تنها می‌توانند با درخواست مشتریان شرایط را برای سرمایه‌گذاری آن‌ها در رمز ارزها فراهم کنند و اجازه نخواهند داشت پیشنهاد مستقیم برای خرید و فروش رمزارزها به مشتریان ارائه کنند.

image

این اقدام در پی گزارشی صورت می گیرد که تعداد زیادی از مشتریان رمزارزی جی پی مورگان بیت کوین را به عنوان یک کلاس دارایی می‌بینند. مری کالاهان اِردوس، مدیر مدیریت دارایی و ثروت این شرکت، در آن زمان گفت که این بانک به مشتریان اجازه خواهد داد که «پول خود را در جایی که که می‌خواهند، سرمایه گذاری کنند» که این یعنی بازار رمزارزها را هم شامل می‌شود.

جی پی مورگان از بدو پیدایش رمزارزها با آن ها مخالف بود. در سال ۲۰۱۷ مدیر عامل شرکت جیمی دیمون از بیت کوین به عنوان «تقلب» یاد کرد. با این حال، گزارش های اخیر حاکی از آن است که این شرکت به مشتریان خود اجازه می دهد بیشتر در معرض فضای رمزارزها قرار بگیرند و در حال استفاده از راه حل های بلاکچینی است.

در ماه مارس، این بانک گفت که یک ابزار بدهی جدید طراحی کرده است که سرمایه‌گذاران را مستقیما در معرض سبدهایی از شرکت های متمرکز بر رمزارزها، از جمله شرکت کسب و کار MicroStrategy قرار می‌دهد. علاوه بر این، این شرکت اخیراً به دنبال استخدام توسعه دهندگان نرم افزار، مهندسان، بازاریابان و حسابرسان در زمینه‌های متمرکز بر فناوری بلاکچین است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)