خانهاخبار
رندرها و مشخصات گلکسی ام 22 لو رفت

رندرها و مشخصات گلکسی ام 22 لو رفت

اخبار زیادی پیرامون گوشی هوشمند میان‌رده سامسونگ یعنی گلکسی ام 22 بوده است ولی اکنون در جدیدترین خبر از این دستگاه مشخصات و رندرهای آن لو رفته است.
۱۴۰۰/۴/۲۳

وبسایت DealNTech که در زمینه گوشی‌های هوشمند و بررسی آن‌ها فعالیت می‌کند رندرهایی از گلکسی ام 22 منتشر کرده است که شکل و بدنه این گوشی را به طور کامل نشان می‌دهد. در نگاه اول این گوشی به دیگر گوشی‌های هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی A22 و گلکسی F22 از نظر پنل پشتی شباهت دارد. براساس رندر های منتشر شده این دستگاه در رنگ‌های سیاه، آبی و سفید در دسترس خواهد بود

از مشخصات این دستگاه می‌توان به نمایشگر سوپر امولد اچ‌دی پلاس 6.4 اینچی اشاره کرد که نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی دارد و دوربین سلفی آن به صورت ناچ قطره‌ای در مرکز بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. همان طور که قبلا نیز فاش شده بود،گلکسی ام 22 سامسونگ از پردازنده مدیاتک هلیو جی 80 درکنار 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش بهره برده است. 

در بخش دوربین شاهد تنوع خوبی هستیم که توجه دوچندان سامسونگ به دوربین را نشان می‌دهد. گلکسی ام 22 دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است که در مجموع دوربین چهارگانه این دستگاه را تشکیل می‌دهند.

گلکسی ام 22 از باتری 5000 میلی‌آمپری با پشتیبانی شارژ 25 واتی تغذیه می‌کند که البته نکته عجیب این است که شارژری که با گوشی عرضه می‌شود 15 واتی است. در نهایت باید اشاره کرد که بر اساس شایعات این گوشی حدود 240 یورو در اروپا قیمت‌گذاری شده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)