خانهاخبار
نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی

با توسعه فناوری دیجیتال، شرکت‌های سازنده لوازم الکترونیکی روز به روز به بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی پرداخته و مطابق با علم و فناوری روز دنیا، در پاسخ به نیاز مصرف‌کننده، انواع لوازم را با ویژگی‌های مختلف روانه باز نموده‌اند که در میان آن‌ها شرکت اچ پی توانسته است با ارائه کیفیت برتر محصولات تولیدی، صاحب برند و اعتبار شده و متقاضیان زیادی را به سمت خود بکشاند.
۱۴۰۰/۴/۱۶

از این رو با ایجاد و گسترش نمایندکی اچ پی در سرتاسر دنیا، خریداران خود را بابت خدمات پشتیبانی حمایت می‌نماید. در ایران نیز علی‌رغم محدودیت‌های بسیاری که از سوی برخی مجامع وجود دارد با ایجاد رسمی نمایندگی اچ پی، نیازهای کاربران در این حوزه برطرف خواهد شد.

image

 

کاربر و مصرف کننده لوازم دیجیتال چه به شکل شخصی و مصارف خانگی و چه در ابعاد گسترده و مصارف اداری و سازمانی، همه بدنبال بدست آوردن و استفاده از محصولی باکیفیت و صاحب اعتبار می‌باشند تا بابت هزینه‌ای که برای خرید آن و همچنین لوازم جانبی آن پرداخت می‌نمایند، خاطری آسوده از آن داشته باشند. نمایندگی اچ پی در ایران این مسئولیت را بر عهده گرفته و به نیاز کاربران و سازمان‌ها پاسخ داده است تا از خدمات دیجیتالی روز دنیا و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن نهایت بهره را ببرند.

برندهای دیجیتالی معتبر دنیا در زمینه عرضه انواع محصولات خود، گام در مسیر مشتری مداری نهاده و بسیاری از تولیدات خود را معطوف به نیاز کاربر نموده‌اند. از این حیث، نمایندگی اچ پی هم بر این سعی است تا با نیازسنحی موارد استفاده مصرف کنندگان و مشتریان، تولیدات خود را به سمتی بکشاند که قابلیت پشتیبانی و اجرای نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های روز دنیای دیجیتال را داشته و برای ایشان اوقاتی بانشاط و مفرحی را برای زمان‌هایی که از محصولات اچ پی استفاده می‌کنند رقم بزند.

تنوع در تولید و عرضه محصولات در نمایندگی اچ پی برای مشتری و متقاضی این امکان را فراهم آورده است که متناسب با نوع کاربری و همچنین محل استفاده و میزان کارآیی که از محصول می‌تواند انتظار داشته باشد، محصول مورد نظر خود را انتخاب و از داشتن آن لذت برده و از استفاده از کیفیت و کارآیی جنس خریداری شده پشیمان نگردد. نمایندگی اچ پی در ایران سعی نموده است که انواع مختلف از محصولات برند معروف اچ پی را در داخل کشور برای رفع نیاز مشتریان و متقاضیان فراهم نماید که در ادامه به معرفی این محصولات خواهیم پرداخت.

محصولات موجود در نمایندگی اچ پی در ایران

هر کاربر مصرف‌کننده محصولات دیجیتالی بدنیال آن است که اصل محصول کارخانه و برند معتبر را در اختیار داشته باشد. وجود محصولات مشابه غیر اصل و تقلبی که در بازار به انواع مختلف یافت می‌شود جز تراشیدن خرج و هزینه اضافی برای خریدار، عایدی دیگر ندارد و عده‌ای کلاهبردار بر آنند که با سوء استفاده از نام برند یک محصول، جامعه را فریب داده و از این راه پول زیادی به جیب بزنند در صورتی که پس از فروش محصول هیچ گونه خدمات پشتیبانی را ارائه نداده و مسئولیتی مبنی بر جنس فروخته شده پذیرا نخواهند شد. اما قبل از خرید با چند سوال ساده می‌توان به این نتیجه رسید که آیا محصول ارائه شده اصل بوده یا فروشگاه عرضه محصول، رسمی نمی‌باشد. با شناخت و آگاهی اولیه می‌توان از فروشگاه‌های رسمی و نمایندگی اچ پی خریدی مطمئن و خاطره‌انگیز برای خود رقم زد.

image

 

انواع محصولاتی که در نمایندگی اچ پی ایران عرضه شده مستقیاً از شرکت سازنده، مجوز اصالت کالا دریافت کرده تا اعتبار جهانی این برند برتر خدشه‌دار نگردد. برخی از این محصولات را می‌توان به شرح ذیل اشاره کرد:

1- ارائه بیش از 15 مدل لپ‌تاپ اصل اچ پی با اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلف که هر کاربری برابر نیاز و نوع مصرف و کارکردی که انتظار دارد اختیار انتخاب و خرید از بین آن‌ها به وی داده شده است تا از کیفیت محصولات اصلی نهایت استفاده را داشته باشد.

2- در گروه مربوط به پرینتر و چاپگر، نمایندگی اچ پی کوشیده است با بیش از 10 نوع مدل متنوع چاپگر رنگی و سیاه و سفید اعم از جوهرافشان، لیزری و چندکاره که هرکدام مصارف کاربری متفاوتی دارند به نیاز کاربران و سازمان‌ها پاسخ دهد. برخی از پرینترهای این برند برتر مصارف خانگی و شخصی نیز می‌توانند داشته باشند که خریدار با خرید آن، نیازهای اولیه چاپ و پرینت خود را تأمین نمایند. بسیاری از مدل‌های دیگر بیشتر جنبه اداری و سازمانی داشته و مخصوص اداره‌ها می‌باشند. البته این مطلب به این معنی نیست که چاپگرهای اداری، مصارف دیگر ندارند بلکه معنای آن این است که کاربرد آن‌ها در ادارات بیشتر از سایر قسمت‌های دیگر می‌باشد. چه بسا این که امروزه با مجهز شدن تقریباً تمامی فروشگاه‌ها و کارخانه‌ها و مراکز تولیدی و صنعتی به تجهیزات الکترونیکی و دیجیتالی، قطعاً وجود چاپگر و پرینتر نیز برای امور چاپ ضروری و مبرم می‌باشد. البته هر پرینتری همانند سایر محصولات تولیدی با توجه به ظرفیت و قابلیتی که برای آن تعریف شده است، جواب‌گوی بخشی از کارها می‌باشد و نباید بیشتر از ظرفیت، از آن کار کشید.

3- نمایندگی اچ پی در کنار فروش پرینتر، از نیاز و فروش کارتریج اچ پی نیز غافل نمانده و با توجه به میزان کارآیی که هر کارتریجی می‌تواند داشته باشد، قدر مسلم پس از مدتی زمان مخصوص استفاده شده که در دفترچه راهنمای آن تعریف شده و توضیح داده شده است و همچنین پس از به پایان رسیدن تعداد برگه‌هایی که قابلیت چاپ را دارد نیاز به شارژ مجدد داشته تا ضمن برآوردن نیاز کاربر، عدم شارژ آن به سایر قسمت‌های آسیب نزنده و قطعات دیگر را معیوب و با اختلال در عملکرد مواجه نسازد. البته میزان عمر مفید کارتریج را نیز باید در نظر گرفت که برابر علائم و نشانه‌هایی که شرکت سازنده در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد، پس از مدتی باید تعویض گردیده و کارتریج تازه‌ای مورد استفاده قرار بگیرد.

4- قطعاً هر محصولی اصلی که نمایندگی اچ پی، چه به مشتری حقیقی و چه به مشتری حقوقی که تعداد بالایی از محصول را برای استفاده در سطح وسیع اداری و سازمانی و یا فروشگاهی ارائه می‌دهد، پشتیبانی‌های پس از فروش را نیز متقبل شده و با ارائه خدمات پس از فروش و تأمین لوازم و قطعات جانبی و مورد لزوم، خاطر خریدار و مصرف‌کننده را از خرید محصول باکیفیت و اصلی آسوده می‌نماید. زیرا طبیعی است که هر محصول تولیدی و هر قطعه‌ای عمر مفید خاصی دارد که طبعاً پس از مدتی استفاده و کاربرد یا باید مورد تعمیر قرار بگیرد یا در صورت عدم امکان تعمیر، تعویض گردد. به‌ همین خاطر این نمایندگی ضمن فروش لپ‌تاپ و پرینتر، کلیه امور مربوط به تعمیرات احتمالی محصولات اچ پی را انجام داده و هر زمانی که نیاز باشد، خریدار می‌تواند جنس خود را برای تعمیرات، با اطمینان خاطر بدست کسانی بسپارد که تمامی آموزش‌ها و تخصص‌های لازم را در زمینه آشنایی و شناخت قطعات بکار رفته در محصول و همچنین شیوه و روش عملکرد و کارآیی را طی کرده‌ و بسادگی قادر به تعمیر محصولات می‌باشند. زیرا سپردن قطعه و یا وسیله تعمیری بدست افراد و تعمیرکاران متفرقه، به‌ جهت این که احتمال شناخت از نوع و نحوه کارآیی دستگاه را کاملاً در جریان نباشند، نه تنها عیب و نقص بوجود آمده برطرف نشده، بلکه موجب حادث شدن سایر عیوب نیز غیر از تصور نخواهد بود. از این رو نمایندگی اچ پی این مورد را مد نظر قرار داده و با حضور تعمیرکاران متخصص و باتجربه، در اختیار مصرف‌کنندگان بوده و با تأمین تمامی قطعات اصلی بکار رفته در محصولات مختلف، از ورود قطعات تقلبی و استفاده از آن‌ها، جلوگیری نموده است.

5- با توجه به گستردگی سطح کشور و عدم امکان مراجعه همیشگی به مرکز و تهران، این شرکت نیز نمایندگی اچ پی را تحت نظر نمایندگی مرکزی در سطح کشور و برخی شهرهای بزرگی نظیر اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و ... گسترش داده تا تمام مردم کشور امکان دسترسی به آن را داشته باشند و بتوانند خریدهای مورد نظر خود را با اصالت کامل خریداری نمایند.

6- از خصوصیات بارز و مزیت‌های مهم دیگر نمایندگی اچ پی در تمامی شهرها این است که این نمایندگی‌ها علاوه بر بهره‌ بردن از متخصصان کاربلد و ماهر محصولات شرکت، در زمینه آموزش تعمیرات لپ‌تاپ و پرینتر اچ پی نیز فعالیت داشته و این دانش و تجربه را در اخیتار دیگران نیز قرار می‌دهد تا بتوانند گستردگی نیاز عمومی را جبران کرده باشند و تا اعتماد مصرف‌کننده را حاصل نمایند.

image

 

قطعاً هر نمایندگی رسمی که اقدام به ارائه محصولات یک برند برتر و معتبر و شناخته شده در سطح جهان را می‌نماید، اصالت محصولات و قطعات را پذیرفته و تلاشش بر این است که محصولات تولیدی را مستقیماً از شرکت تحویل گرفته و بدست مشتری و مصرف‌کننده برساند. این اصل در نمایندگی اچ پی هم رعایت شده و برای خدشه‌دار نشدن اعتبار حاصل شده، تمامی محصولات عرضه شده اصل می‌باشند. امروزه کمتر کسی از کاربران فناروی‌های دیجیتالی شاید یافت شوند که از کیفیت و کارآیی و عملکرد فوق‌العاده تولیدات اچ پی آگاهی و شناختی نداشته باشد. بنابراین لازم است این ارزش و مهم برای همیشه مورد احترام بماند.

به جهت سهولت در کار و جلوگیری از صرف هزینه‌های گزافی که احتمال دارد بر تعمیرکاران تحمیل شود، با مراجعه به سایت رسمی نمایندگی اچ پی، تمامی آموزش‌های بارگذاری شده مرتبط با تعمیر انواع لپ‌تاپ و همچنین انواع پرینتر و کارتریج اچ پی در دسترس بوده و تعمیر قسمت‌های مختلف را ضمن دریافت عیب‌های ناشی شده، بصورت مرحله به مرحله می‌توان مشاهده و مورد استفاده قرار داد تا برای تعمیرات جزئی دیگر نیازی نباشد که بطور مکرر به نمایندگی‌ها مراجعه کرده و هزینه‌های زیادی در این راستا متحمل شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)