خانهاخبار
عکس‌های بیشتر از رنگ‌های مختلف گلکسی زد فولد 3 منتشر شد

عکس‌های بیشتر از رنگ‌های مختلف گلکسی زد فولد 3 منتشر شد

در روز گذشته شاهد لو رفتن رندر‌هایی با جزییات از گوشی گلکسی زد فلیپ 3 بودیم و حالا نیز نوبت به برادر بزرگ‌تر آن یعنی گلکسی زد فولد 3 رسیده است.
۱۴۰۰/۴/۹

پس از لو رفتن رندرهای رسمی گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 در روز گذشته که آن را از زوایای مختلفی نمایش می‌دادند، حالا نوبت به گلکسی زد فولد 3 رسیده و یکی از منابع درون سامسونگ، این عکس‌های رندر شده را در اینترن منتشر کرده که این گوشی را به طور کامل نشان می‌دهد.

image

 

این رندر‌ها گلکسی زد فولد 3 را در سه رنگ متفاوت نمایش می‌دهند که شامل مشکی، سبز و ترکیبی از سفید و صورتی هستند. همه این گوشی‌ها به مانند اس 21 الترا، از طراحی مات در پشت خود بهره می‌برند. در این عکس‌ها شاهد یک نمایشگر حفره‌دار در بیرون گوشی هستیم که یک دوربین سلفی با رزولوشن ۱۰ مگاپیکسل را در بالای خود جا داده است؛ دوربین سلفی اصلی گوشی در زیر نمایشگر درونی قرار گرفته و رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل را خواهد داشت.

در سمت راست گلکسی زد فولد 3، حسگر اثر انگشت لمسی و دکمه‌های کنترل صدا قرار گرفته است. دوربین سه‌گانه‌ای در پشت گوشی قرار دارد که به نظر طراحی ساده‌ای داشته و در آن خبری از لنز با زوم پریسکوپی و سنسور‌های مادون قرمز نیست.

گزارش‌های پیشین، بیشتر مشخصات سخت افزاری این گوشی را مشخص کرده‌اند. گلکسی زد فولد 3 قرار است با نمایشگر درونی ۷.۵۵ اینچی و نمایشگر بیرون ۶.۲۳ اینچی به بازار عرضه شود که هر دوی آنها دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستند.

image

 

پردازنده این گوشی احتمالا اسنپدراگون 888 یا اسنپدراگون 888+ خواهد بود و حافظه رم نیز به احتمال زیاد بین ۱۲ تا ۱۶ گیگابایت است. بعید نیست که سامسونگ در این گوشی از پردازنده اکزینوس 2100 یا نسخه جدیدتری از ان استفاده کند اما همه گوشی‌های فولد پیش از این از پردازنده‌های کوالکام استفاده می‌کردند و به احتمال زیاد به همین روال باقی خواهند ماند. حافظه داخلی گوشی بین ۲۵۶ تا ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود.

گلکسی زد فولد 3 نیز به مانند گلکسی اس 21 الترا، قرار است از قلم اس پن پشتیبانی کند؛ هر چند این قلم بر خلاف سری نوت، به همراه گوشی عرضه شده و جایگاه خاصی نیز برای آن در گوشی تعبیه نشده است. باتری گوشی ظرفیت ۴۴۰۰ میلی آمپری را داشته و از شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

 

گلکسی زد فولد 3 احتمالا در کنار گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی واچ 4 و گلکسی بادز 2 در ماه آگوست معرفی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

peyman

۱۴۰۰/۴/۹
پس خبری از نوت نیست دیگه؟؟؟