خانهاخبار
نسخه مستر ادیشن گوشی ریلمی GT 5G در راه است

نسخه مستر ادیشن گوشی ریلمی GT 5G در راه است

شرکت ریلمی معمولا برخی از گوشی‌های خود را در نسخه‌ای با طراحی خاص که مستر ادیشن نام دارد به بازار عرضه می‌کند و به نظر می‌رسد که حالا نوبت به گوشی ریلمی GT 5G رسیده است.
۱۴۰۰/۴/۲

معاون مدیر عامل شرکت ریلمی، آقای Xu Qi Chase در روز گذشته عکسی با طراح شناخته شده ژاپنی یعنی Naoto Fukasawa منتشر کرد که هدف از آن اشاره به محصول جدید این شرکت بود. آقای چیس جزئیات بیشتری درباره این محصول به اشتراک نگذاشت، اما در امروز Digital Chat Station که افشاگری شناخته شده است، خبر از این داده که گوشی بعدی این شرکت نسخه مستر ادیشن ریلمی GT 5G خواهد بود و به مانند گوشی‌های مستر ادیشن پیشین، توسط آقای فوکاساوا طراحی شده است.

image

 

نخستین گوشی مستر ادیشن ریلمی نسخه‌ای خاص از گوشی ریلمی X بود که در سال ۲۰۱۹ و در رنگ‌هایی که به پوست سیر و پیاز شباهت داشتند به بازار آمد! ریلمی در این سال نسخه مستر ادیشن گوشی X2 پرو خود را نیز در رنگ‌های قرمز آجری و خاکستری بتنی عرضه کرد؛ پس از این نیز ریلمی از نسخه مستر ادیشن گوشی X50 5G با طراحی الهام گرفته از خطوط و دایره‌ها رونمایی کرد.

هنوز نمی‌دانیم که الهام اصلی آقای فوکاساوا برای طراحی نسخه مستر ادیشن ریلمی GT 5G چه خواهد بود ولی احتمالا این تنها گوشی خاصی نیست که ریلمی در حال کار بر روی آن است؛ زیرا در ماه مارس عکس‌هایی از نسخه مستر ادیشن گوشی X9 پرو منتشر شدند که آن را در رنگ خاکستری بتنی و با نمایشگر خمیده و سه دوربین در پشت گوشی نشان می‌دهند.

image

 

با وجود طراحی متفاوت نسخه مستر ادیشن گوشی ریلمی GT 5G، مشخصات سخت افزاری آن به احتمال زیاد تغییری نخواهند کرد و کاربران شاهد به کار رفتن پردازنده اسنپدراگون 888، نمایشگر ۶.۴۳ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی خواهند بود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)