خانهاخبار
تولید گلکسی اس 21 FE به دلیل کمبود پردازنده متوقف شد

تولید گلکسی اس 21 FE به دلیل کمبود پردازنده متوقف شد

نسخه فن ادیشن گلکسی اس 21 با مشکلاتی در حوزه تولید روبرو شده است.
۱۴۰۰/۳/۲۳

با وجود این که خیلی از افراد منتظر رونمایی از گلکسی اس 21 FE هستند و حساب ویژه‌ای نیز روی آن باز کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد که مشکلات متعدد در مسیر تولید این محصول وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کمبود پردازنده اشاره کرد. این مشکل بزرگ، مدت زمان زیادی است که شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیا را اسیر کرده است.

این گزارش توسط یک منبع قابل اعتماد در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده و یادآور آن است که سامسونگ به دلیل عدم دسترسی به میزان قابل توجه پردازنده برای گلکسی اس 21 FE، تولید آن را متوقف کرده است. مسئولان این شرکت کره‌ای روز جمعه در پیامی به تأمین کنندگان قطعات اعلام کردند که تولید Galaxy S21 FE را متوقف کرده و سفارش خود برای برخی مواد اولیه را نیز کنسل کرده‌اند. شرکای سامسونگ اعلام کرده‌اند که این اتفاق، حاوی این پیام است که دیگر خبری از گلکسی اس 21  FE در سال جاری نخواهد بود.

image

 

سامسونگ برای طراحی این محصول از پردازنده‌های اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 استفاده می‌کرد، اما به نظر می‌رسد که هیچ یک از این دو مورد، دیگر در دسترس نیستند. این موضوع به همراه معرفی پرچمداران جدید سامسونگ در ماه آگوست، باعث شده است تا تمرکز مسئولان کره‌ای از روی نسخه فن ادیشن گلکسی اس 21 برداشته شده و تمام هم و غم خود را روی پرچمداران جدید صرف کنند.

البته ممکن است در آینده، تولید این محصول مجددا از سر گرفته شود. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ و کوالکام، چه تصمیمی در این زمینه اتخاذ خواهند کرد و سرنوشت این گوشی هوشمند که مدت هاست اخبار زیادی پیرامون آن در رسانه‌های خبری منتشر می‌شود، به کجا خواهد رسید.

مطمئنا در صورت انتشار اخبار و جزئیات بیشتر در این زمینه، شما را در جریان خواهیم گذاشت. پس همواره با رسانه خبری جی اس ام همراه باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)