خانهاخبار
کدامیک از گوشی های سامسونگ نسبت به قیمت و امکانات به صرفه تر می باشد؟

کدامیک از گوشی های سامسونگ نسبت به قیمت و امکانات به صرفه تر می باشد؟

پرچمدار سامسونگ و تنوع زیاد مدل ها در بازار به وفور دیده می شود. سری های متنوع این برند شامل گلکسی A، گلکسی S، گلکسی Note و گلکسی M هستند که هر سری مدل های متنوع و کارایی های متفاوتی دارند که بر روی قیمت گذاری تاثیر گذار است.
۱۴۰۰/۳/۲۳

image

 

آیا تا به حال در جستجوی بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ قیمت و امکانات بوده اید؟

پرچمدار سامسونگ و تنوع زیاد مدل ها در بازار به وفور دیده می شود. سری های متنوع این برند شامل گلکسی A، گلکسی S، گلکسی Note و گلکسی M هستند که هر سری مدل های متنوع و کارایی های متفاوتی دارند که بر روی قیمت گذاری تاثیر گذار است. 

 

اگر از لحاظ اقتصادی گوشی های سامسونگ را بررسی کنیم قطعا سری A این برند با قیمت معقولی به دست کاربران رسیده است. مدل samsung a02s نمونه ای از مدل های شکیل اقتصادی با ویژگی های از قبیل دوربین سه گانه و طراحی زیبا و منحصر به فرد یک کارایی معقول و معمولی را دارد. اگر به دنبال مدلی با یک پله بالاتر هستید قطعا A12با ویژگی ها بالاتر و قیمت متناسبتر عرضه شده است که تنها ویژگی برتر آن داشتن دوربین ۴۸مگاپیکسلی می باشد که از لحاظ قدرت در رده پایین قرار دارد و مناسب بازی های با سرعت بالا نیست.

مشخصات بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ کارایی و امکانات و قابلیت ها 

هر چه مدل گوشی های سامسونگ بالاتر می رود امکانات آن ها بیشتر و قیمت هم بیشتر می شود. 

مدل A32 از ویژگی سنسور اثر انگشت و قدرت بالاتر از سایر مدل‌ها برخوردار است.

اما در بین مدل هایA که قیمت مناسبی دارند گاها افراد سرعت و قدرت برایشان در اولویت نخست است. مدل A52هم یک مدل برای گیمرها می باشد و ارزش خرید آن در رده ی بالایی قرار دارد.

image

مدل گلکسی  A72 هم یک مدل ارزنده می باشد که قابلیت دوربین آن تا حدودی پیشرفته تر شده است. مدل A52  و A72  هر دو ضد آب هستند و از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشند.

معمولا افراد سامسونگ را با سری های S و Note می شناسد این مدل ها نسبت به سری های دیگر قیمت بالاتری دارند. قابلیت هایی که در این گوشی ها به کار رفته شده بسیار زیاد است و تمام استانداردهای لازم به خوبی در این مدل ها به کار گرفته شده است اما ممکن است بیشتر افراد قدرت خرید این پرچمدارهای سامسونگ را نداشته باشند.

اما در پایان سری M از این برند جزء خوش قیمت ترین مدل ها می باشد این مدل ها از لحاظ تراشه قدرتمند هستند و نمایشگر ۹۰ هرتزی و سریعی دارند. M12 و M21 و M31 جزء مدل های اقتصادی هستند که امکانات به روز و مناسبی در آن ها به کار برده شده است.

جمع بندی:در کل S21ultra را میتوان بهترین گوشی ساسونگ و S20FE را با ارزش ترین گوشی این برند نسبت به قیمت و امکانات در نظر گرفت.

برای خریدی آگاهانه و مطمئن به فروشگاه بیست تل موبایل مراجعه کنید. از جمله مزایای این فروشگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  1. پرداخت درب محل برای مشتریان گرامی در تهران 
  2. قیمت های رقابتی 
  3. ارسال رایگان به کلیه شهرهای کشور  
  4. خدمات پس از فروش 
  5. اصالت کالا  
  6. نقد و بررسی و آنباکس گوشی ها و گجت های مختلف در استودیو بیست تل موبایل که می توانید از طریق پیج اینستاگرام @20telmobile  محتوای مربوطه را دنبال نمایید.  
  7. آموزش های کاربردی حوزه موبایل و فناوری

image

 

  1. برگزاری مسابقات جذاب برای همراهان پیج بیست تل موبایل با جایزه های نفیس 
  2. پاسخگویی لحظه ای به سوالات شما عزیزان از طریق سیستم چت آنلاین و به صورت تلفنی

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)