خانهاخبار
هدفون بیتس استودیو بادز مجددا توسط یک سلبریتی استفاده شد

هدفون بیتس استودیو بادز مجددا توسط یک سلبریتی استفاده شد

هدفون بیتس استودیو بادز امروز در گوش یکی از اشخاص مشهور دیده شده است.
۱۴۰۰/۳/۲۲

هدفون معرفی نشده بیتس استودیو بادز امروز در گوش یکی از افراد معروف دیده شد. خانم Alex Morgan یکی از فوتبالیست‌های مشهور با انتشار تصویر زیر در صفحه اینستاگرام خود، از رسیدن خود به شهر تگزاس خبر داد. در این تصویر، او به همراه دخترش دیده می‌شود که با یک نگاه دقیق‌، می‌توانیم هدفون معرفی نشده بیتس استودیو بادز را در گوش وی ببینیم.

اگر باز هم نگاه موشکافانه تری داشته باشیم، کیس شارژ این هدفون‌ها را نیز در دستان دختر الکس مورگان می‌بینیم. وی حدودا 9 میلیون و 200 هزار نفر فالوور دارد و ظاهر شدن این تصویر در صفحه اینستاگرام او به هیچ عنوان تصادفی به نظر نمی‌رسد.

آقای لبرون جیمز، بسکتبالیست سرشناس آمریکایی نیز ماه گذشته، در حال استفاده از هدفون بیتس استودیو بادز دیده شد. این محصول جدید Beats به تازگی نیز گواهی تأیید NCC خود را دریافت کرده است و به این ترتیب، زبان طراحی بدون دنباله و نقل مکان آن از پورت لایتنینگ به USB-C نیز به این ترتیب مشخص شده است.

هدفون بیتس استودیو بادز اولین بار در نسخه آزمایشی iOS 14.6 مشاهده شد که در رنگ‌های قرمز، سیاه و سفید در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

image

 

هنوز تاریخ دقیق رونمایی از این محصول مشخص نشده است. اما با توجه به اخبار و شایعاتی که در مورد آن منتشر می‌شود، در ماه جاری یا نهایتا ماه آینده میلادی باید منتظر رونمایی از آن باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)