خانهاخبار
تصاویر رندر شده تبلت گلکسی زد فولد تب منتشر شد

تصاویر رندر شده تبلت گلکسی زد فولد تب منتشر شد

وب سایت Let’s Go Digital به تازگی تصاویر رندر شده‌ای از تبلت Galaxy Z Fold Tab را منتشر کرده است.
۱۴۰۰/۳/۱۱

بر اساس اعلام وب سایت Let’s Go Digital، سامسونگ در حال توسعه و تولید یک تبلت با نمایشگر منعطف است که از دو ناحیه، به سمت داخل یا خارج تا می‌شود. نام این تبلت در حال حاضر گلکسی زد فولد تب عنوان شده است. این محصول از نمایشگری برخوردار است که از دو ناحیه، به سمت داخل یا خارج خم شده و نیروی مغناطیسی بین دو نمایشگر، قلم اس پن را بین آن‌ها نگه می‌دارد.

image

 

از این تبلت در حالت بسته بودن می‌توان به عنوان گوشی هوشمند استفاده کرد که البته ضخامت زیادی را نیز دارا خواهد بود. سامسونگ اخیرا پتنت مربوط به این محصول را در WIPO و USPTO به ثبت رسانده است. وب سایت Let’s Go Digital هم به تازگی تصاویر رندر شده از این محصول که توسط Sarang Sheth طراحی شده را منتشر کرده است.

image

 

نزدیک به چند هفته پیش بود که سامسونگ از نسل جدید نمایشگرهای منعطف خود رونمایی کرد که یکی از آن‌ها S-Foldable نام داشت و به کمک دو اهرم، از دو ناحیه تا می‌شد. البته به نظر می‌رسد که آن نمایشگر برای گلکسی زد فولد تب کمی کوچک باشد. چرا که این دستگاه در هنگام باز بودن، از نمایشگر 7.2 اینچی برخوردار خواهد بود.

image

 

در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، شاهد معرفی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 خواهیم بود. وب سایت Let’s Go Digital گزارش داده است که تبلت گلکسی زد فولد تب در سال 2022 به صورت رسمی معرفی و روانه بازار خواهد شد.

image

 

با توجه به این تصاویر رندر شده، نظرتان در مورد Galaxy Z Fold Tab چیست؟ آیا مایل به خرید چنین محصولی هستید؟

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)