خانهاخبار
سامسونگ: دوربین گلکسی اس 21 الترا از آیفون 12 پرو مکس بهتر است

سامسونگ: دوربین گلکسی اس 21 الترا از آیفون 12 پرو مکس بهتر است

شرکت سامسونگ با انتشار دو ویدئو، دوربین آیفون 12 پرو مکس اپل را تضعیف کرده است.
۱۴۰۰/۳/۳

گلکسی اس 21 الترا و آیفون 12 پرو مکس، دو پرچمدار غول پیکر شرکت‌‌های سامسونگ و اپل به حساب می‌آیند که بخشی از بهبود آن‌ها به دوربین‌شان مربوط می‌شود. البته این دو  شرکت سابقه رنگارنگی در پرونده خود داشته و در حال حاضر به عنوان دوست و دشمن یکدیگر شناسایی می‌شوند.

image

 

امروز بخش آمریکایی شرکت سامسونگ با انتشار دو ویدئو، کیفیت دوربین گلکسی اس 21 الترا را به رخ جهانیان کشیده است و به این ترتیب به تمام مردم جهان توصیه می‌کند که به جای آیفون 12 پرو مکس، به سراغ گلکسی اس 21 الترا بیایند.

هر دو ویدئوی یاد شده، به صورت کامل روی قابلیت‌های دوربین گلکسی اس 21 الترا فوکوس کرده است. سامسونگ در این ویدئو متذکر شده است که آپگرید کردن تلفن هوشمند، نباید یک دانگرید برای کاربر به حساب بیاید. این موضوع می‌تواند یک عبارت چالشی به حساب آید. چرا که کاربران اندرویدی اغلب تمایل به خرید آیفون‌ها نداشته و این حرکت را یک عقبگرد به حساب می‌آورند.

در اولین ویدئو، یک تصویر از ساندویچی را شاهد هستیم که توسط گلکسی اس 21 الترا و آیفون 12 پرو مکس گرفته شده است. پرچمدار سامسونگ به لطف دوربین 108 مگاپیکسلی تصویر شفاف تر با جزئیات بیشتری را به ثبت رسانده است.

در ویدئوی دوم یک مقایسه ناعادلانه صورت گرفته و امکانات زوم اس 21 الترا با آیفون 12 پرو مکس مورد مقایسه قرار گرفته است. محصول سامسونگ با زوم 100 برابری، قادر است تا تصویر ماه را به نمایش بگذارید. اما در مقابل آیفون 12 پرو مکس با نهایت زوم 12 برابری، حرفی برای گفتن در این زمینه ندارد.

با تمام این تفاسیر، زمانی که به صنعت گوشی‌‌های هوشمند نگاه می‌اندازیم، هر دو دستگاه به عنوان برترین محصولات در دنیای امروزی به حساب می‌آیند. در نهایت باید بگوییم که این مقایسه کاملا ناعادلانه به نظر می‌آید. چرا که گلکسی اس 21 الترا به یک دوربین ماورایی مجهز است و به این ترتیب، نمی‌توان آن را با یک سنسور 12 مگاپیسکلی آیفون 12 پرو مکس مقایسه کرد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل در مورد این حرکت به وجود آمده، چه حرفی برای گفتن خواهد داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسین

۱۴۰۰/۳/۳
خیر دوست من! این مقایسه کاملا عادلانه است، زیرا پرچمدار بالارده سامسونگ را با پرچمدار بالارده اپل مقایسه کرده و مقایسه بین دو محصول متناظر است. درنتیجه این مشکل اپل است که قوی ترین محصولش در برابر رقبا ضعف نشان میدهد. مثلا اگر بگوییم صفحه نمایش گلکسی اس 21 الترا از آیفون 12 پرو مکس روشن تر و باکیفیت تر است، شما میگویید عادلانه نیست چون گلکسی صفحه نمایش آمولد دارد ولی آیفون رتینا؟!