خانهاخبار
درصد باتری پیکسل بادز بالاخره در اندروید 12 نمایش داده می‌شود

درصد باتری پیکسل بادز بالاخره در اندروید 12 نمایش داده می‌شود

هدفون بی‌سیم گوگل در اندروید 12 با یک ویژگی جدید همراه است.
۱۴۰۰/۳/۳

آخرین آپدیت ارائه شده برای پیکسل بادز گوگل به ماه سپتامبر سال گذشته میلادی (2020) باز می‌گردد. اما یکی دیگر از امکانات این هدفون، قابلیت مشاهده درصد باتری باقی مانده است که در اندروید 12، در اختیار برخی کاربران قرار گرفته است.

از روز گذشته، اپلیکیشن اختصاصی پیکسل بادز قابلیت نمایش میزان درصد شارژ باقی مانده این هدفون بی سیم را با خود به همراه آورده است. این موضوع از زمان عرضه پیکسل بادز به یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران تبدیل شده بود.

دست کم یکی از کاربران توانسته این موضوع را با چشمان خود رویت کند. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، میزان درصد شارژ باقی مانده هر یک هدفون‌ها (به غیر از کیس شارژ پیکسل بادز) در اپلیکیشن مربوطه نوشته شده است. البته همان طور که می‌بینید، میزان ساعت پاسخ گویی این دو هدفون با توجه به درصد باقی مانده شارژ آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. این موضوع می‌تواند به میزان سلامت باتری این محصولات مربوط باشد.

البته مسئولان وب سایت 9to5Google با وجود استفاده از نسخه آزمایشی اندروید 12، باز هم نتوانستند درصد شارژ و زمان باقی مانده تا پایان یافتن شارژ هر یک از هدفون‌های پیکسل بادز را مشاهده کنند. هدفون کاربر یاد شده روی فرمور 553 که در ماه فوریه و بدون هیچ چنج لاگی عرضه شد، قرار دارد و به نظر می‌رسد که گوگل در حال تست این فرمور با دو ورژن و شماره ساخت مختلف است تا در نهایت یکی از آن‌ها را در اختیار عموم کاربران قرار دهد.

 

اندروید از یک ویژگی با چنین قابلیتی برای نمایش گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها بهره‌‌مند است. برای پیکسل بادز، توسعه دهندگان گوگل اطلاعات بیشتری را در اختیار دارندگان این هدفون بی سیم قرار داده‌اند. بسیاری از استفاده کنندگان از پیکسل بادز مدعی شده‌اند که با یک بار شارژ، در بهترین حالت توانسته‌اند حدودا 5 ساعت کار مداوم از این هدفون بی سیم بکشند. به نظر می‌رسد که این ویژگی برای محصولات مبتنی بر بلوتوث در اندروید 12 در نظر گرفته شده است. اما سازندگان لوازم جانبی برای برخورداری از این قابلیت، نیاز به سازگار کردن محصول خود با برخی المان‌ها دارند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)