خانهاخبار
اکنون می‌توان به آهنگ‌های اسپاتیفای از روی اپل واچ گوش داد

اکنون می‌توان به آهنگ‌های اسپاتیفای از روی اپل واچ گوش داد

اکنون بیشتر قابلیت‌های اسپاتیفای از روی اپل واچ در دسترس است.
۱۴۰۰/۳/۱

اسپاتیفای که یک سرویس استریم موسیقی است سرانجام یکی از ویژگی‌های مورد انتطار را برای کاربران عرضه کرد. اکنون می‌توان از روی اپل واچ آهنگ‌های اسپاتیفای را گوش داد. این قابلیت به این شکل است که در هنگام متصل بودن اپل واچ به هدفون موسیقی پخش می‌شود و کاربر از آن لذت می‌برد.

تا کنون برنامه واچ‌اواس اسپاتیفای صرفا یک کنترل از راه دور برای اپلیکیشن iOS محسوب می‌شد، اما با به‌روزرسانی جدید، اکنون بدون نیاز به تلفن همراه قادر خواهید بود تا موسیقی را به صورت آفلاین پخش کنید. این قابلیت هنگام ورزش کردن و دویدن به افراد کمک می‌کند چراکه کاربران در هنگام چنین فعالیت‌هایی گوشی با خود به همراه نمی‌برند و با متصل بودن یک هدفون و اپل واچ به راحتی می‌توان از موسیقی لذت برد. روی اپل واچ موسیقی یا پلی‌لیست مورد علاقه خود را دانلود کنید و در زمان نبودن گوشی از طریق بلوتوث می‌توان موسیقی را پخش کرد. این ویژگی از قابلیت‌های مورد علاقه کاربران بوده و مدت زیادی است که درخواست آن وجود داشت.

image

دیگر شرکت‌ها و پلتفرم‌ها این ویژگی را در دسترس داشتند ولی اپلیکیشن پر طرفدار اسپاتیفای تا کنون از عرضه آن سرباز زده بود و در نهایت تسلیم خواسته کاربران شد. فقط این ویژگی هنوز در همه کشورها در دسترس قرار نگرفته، اما احتمالا تا چند روز آینده در سراسر جهان شاهد عرضه آن خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)