خانهاخبار
نمایشگاه ایفا 2021 نیز به دلیل ویروس کرونا کنسل شد

نمایشگاه ایفا 2021 نیز به دلیل ویروس کرونا کنسل شد

امسال، دومین سال متوالی خواهد بود که نمایشگاه IFA قرار نیست برگزار شود و دوباره دلیل آن، پاندمی کرونا است.
۱۴۰۰/۲/۳۰

با شروع پاندمی کرونا، یکی از مواردی که از آن‌ها محروم بوده‌ایم، نمایشگاه‌های بزرگ تکنولوژی بوده است. در یک سال اخیر نمایشگاه‌هایی مثل MWC و IFA برگزار نشده بودند و به نظر می‌رسد با وجود شروع واکسیناسیون کرونا در بسیاری از کشورها، هنوز این نمایشگاه‌ها با کنسلی مواجه می‌شوند. امروز رسما اعلام شد که نمایشگاه IFA 2021 که قرار بود مثل همیشه در شهر برلین برگزار شود، امسال هم برگزار نخواهد شد. این خبر را Messe Berling و Consumer & Home Electronics GmbH در یک بیانیه مشترک اعلام کردند و دلیل کنسلی را هم پیدایش سریع گونه‌های جدید کووید 19 در جنوب شرقی آسیا و «عدم اطمینان درباره سرعت واکسیناسیون افراد مختلف در سراسر جهان» اعلام کرده‌اند.

image

در اصل این موارد و نگرانی‌ها، باعث شده تا خود شرکت‌ها و حتی خبرگزاری‌ها، برای حضور در نمایشگاهی به این بزرگی، با تردید مواجه شوند و میل و رغبت کمتری به حضور داشته باشند. 

دلیل دیگری که نمایشگاه ایفا 2021 برگزار نخواهد شد، این است که محل برگزاری همیشگی آن تبدیل به محلی برای واکسیناسیون عمومی در برلین شده و حالا درواقع یک مرکز اورژانس بیمارستانی به حساب می‌آید. با این روند به نظر می‌رسد که این محل حداقل تا ماه سپتامبر همچنان برای واکسیناسیون عمومی استفاده شود. به گفته Martin Ecknig، مدیرعامل Messe Berlin، انتظارات برای رام کردن ویروس کرونا بسیار بیشتر از هرچیز دیگری است که همین باعث اتخاذ این تصمیم سخت و ناامیدکننده (عدم برگزاری نمایشگاه) شده است. 

در هر صورت، برگزار کنندگان این نمایشگاه، در حال حاضر خود را برای برگزاری نمایشگاه ایفا 2022 در برلین آماده می‌کنند که از حالا انتظار می‌رود به صورت کاملا حضوری و در تاریخ‌های ۱۱ تا ۱۵ شهریورماه سال ۱۴۰۱ برگزار شود. 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)