خانهاخبار
کوالکام از تراشه اسنپدراگون 778G رونمایی کرد

کوالکام از تراشه اسنپدراگون 778G رونمایی کرد

کوالکام امروز از یک تراشه جدید برای گوشی‌های میان‌رده پرده‌برداری کرده که در عمل شباهت زیادی به اسنپدراگون 780G دارد اما لیتوگرافی متفاوتی دارد.
۱۴۰۰/۲/۳۰

در ماه مارس، کوالکام از تراشه ۵ نانومتری اسنپدراگون 780G رونمایی کرد و اکنون به سراغ مدل 778G رفته است. تفاوت این دو مدل را می‌توان به اختلاف لیتوگرافی آن‌ها دانست، به این شکل که اولی با لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته شده است و مدل 778G از فناوری ۶ نانومتری TSMC وام گرفته است.

 در درون تراشه 778G جدید، هسته‌های Kryo 670 در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 642L قرار دارد و این دو را Spectra 570L ISP همراهی می‌کند. این تراشه همچنین دارای یک مودم اسنپدراگون X53 5G است که پشتیبانی از امواجی میلی‌متری و همین‌طور امواج زیر ۶ گیگاهرتز را به ارمغان می‌آورد. فناوری ISP سه‌گانه کوالکام به گوشی امکان می‌دهد تا به طور همزمان از دوربین‌های فوق عریض، عریض و تله‌ فوتو عکس و فیلم بگیرد. انتظار می‌رود اواخر امسال تراشه اسنپدراگون 778G در گوشی‌های میان رده‌ همچون ریلمی، آنر، اوپو، موتورولا، شیائومی و iQOO به کار گرفته شود. در پایان توجه شما کاربران عزیز را به جدول مشخصات تراشه اسنپدارگون 778G جلب می‌نماییم.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسین

۱۴۰۰/۲/۳۰
ای کاش برای یکبارم که بود ساسونگ از تراشه پرچمدار سری 700 استفاده میکرد . مثلا در a72 5g یا a82 5g