خانهاخبار
آیپد پرو 12.9 اینچی ممکن است تا ماه جولای با تاخیر در عرضه مواجه باشد

آیپد پرو 12.9 اینچی ممکن است تا ماه جولای با تاخیر در عرضه مواجه باشد

مشکلات مختلف در حوزه تأمین نمایشگر این محصول، عرضه آن را با تأخیر مواجه کرده است.
۱۴۰۰/۲/۲۸

تأمین کنندگان محصولات اپل ظاهرا به تازگی با مشکلاتی در حوزه تولید نمایشگرهای مینی ال ای دی برای آیپد پرو 12.9 اینچی روبرو شده‌اند و به این ترتیب، روند عرضه این دستگاه از ماه ژوئن به ماه جولای موکول شده است.

آیپد پرو 12.9 اینچی که در آخرین رویداد شرکت اپل معرفی شد، به نمایشگر مینی ال ای دی Liquid Retina XD مجهز است. روند طراحی این پنل با تکنولوژی مینی ال ای دی، ظاهرا به تازگی با مشکلاتی مواجه شده است و همین موضوع، سبب ایجاد تأخیر در زمینه عرضه این دستگاه شده است.

خبرگزاری بلومبرگ پس از نشستی با اعضای آشنا در این حوزه، اعلام کرد که روند تأمین نمایشگر مینی ال ای دی آیپد پرو 12.9 اینچی جدید با مشکلات متعددی روبرو شده است. بر خلاف پنل‌های ال سی دی، نمایشگر Liquid Retina XDR باید 10 هزار مینی ال ای دی را در 2500 ناحیه قرار داده و به این ترتیب، به کنتراستی بالا دست پیدا خواهیم کرد.

مشکلات پیش آمده در حوزه تأمین نمایشگر مینی ال ای دی از یک سو و کمبود تراشه از سوی دیگر، باعث شده است تا عرضه آیپد پرو 12.9 اینچی جدید اپل از ماه ژوئن، به ماه جولای موکول شود. این اطلاعات توسط فروشگاه فیزیکی اپل با نام اپل استور و به صورت آنلاین اعلام شده است و در صورت ادامه‌دار بودن این مشکلات، احتمالا شاهد تأخیر بیشتر در این زمینه نیز خواهیم بود.

image

 

گزارش‌هایی که در ماه آوریل منتشر شد، حاکی از آن بود که تأمین کنندگان نمایشگر مینی ال ای دی با معضلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند که احتمالا موجب تأخیر در عرضه آیپد پرو 12.9 اینچی خواهد شد. مسئولان اپل نیز پس از مدتی، اقرار کردند که این مشکلات احتمالا سبب می‌شود تا عرضه آیپد و مک‌های جدید به نیمه دوم سال جاری موکول شود.

تیم کوک در آخرین اظهارات خود در این مورد، چنین گفت:

ما پیش بینی می‌کردیم که در زمینه عرضه آیپد پرو 12.9 اینچی و مک‌های جدید، به مشکلات در حوزه تأمین قطعات بر بخوریم و این روند پیش آمده، هیچ ارتباطی با تعداد زیاد درخواست‌ها از سوی مشتریان ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)