خانهاخبار
نمایشگرهای جدید سامسونگ برای محصولات مختلف در هفته جاری معرفی می‌شوند

نمایشگرهای جدید سامسونگ برای محصولات مختلف در هفته جاری معرفی می‌شوند

سامسونگ قصد دارد تا در هفته پیش روی، از تکنولوژی‌های جدید خود در حوزه نمایشگر محصولات مختلف رونمایی کند.
۱۴۰۰/۲/۲۷

بر هیچ کس پوشیده نیست که شرکت سامسونگ را می‌توان به عنوان لیدر در حوزه گوشی‌های هوشمند با نمایشگر تاشو یا منعطف به حساب آورد. این شرکت کره‌ای تا به حال موفق شده است تا گوشی‌های هوشمندی با نمایشگر تاشو را در دو مدل مختلف معرفی و روانه بازار کند. اگر کنجکاو هستید تا در این زمینه بیشتر بدانید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بخش نمایشگر سامسونگ با نام Samsung Display به تازگی اعلام کرده است که در هفته پیش رو، از تکنولوژی های جدید در حوزه نمایشگر در رویداد Display Week 2021 پرده برداری خواهد کرد.

طراحی‌های جدید به نمایشگر S-folding یا Z-folding، نمایشگری رول شونده، نمایشگر 17 اینچی با امکان تا شدن از وسط و دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر لپتاپ اختصاص یافته است. تصاویر این محصولات را می‌توانید در گالری زیر مشاهده کنید:

 

گوشی هوشمند اول، با نمایشگری 7.2 اینچی (در هنگام باز شدن به صورت کامل) همراه خواهد بود که تا شدن آن در دو جهت (همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید)، می‌‌تواند این گجت را تبدیل به یک تلفن هوشمند معمولی کند که در دستان بسیاری از افراد، چنین محصولی دیده می‌شود. در سمت چپ بدنه هنگام باز شدن کامل، حاشیه‌ای را مشاهده می‌کنیم که محل قرارگیری دوربین بوده و همچنین از این قسمت می‌توانید برای نگه داشتن این گجت استفاده کنید.

مورد بعدی، به گوشی هوشمندی با نمایشگر رول شونده تعلق دارد. صفحه نمایش این محصول با امکان افزایش سایز همراه بوده و می‌توانید در صورت نیاز، آن را به سمت بیرون کشیده و یک گجت با نمایشگر بزرگ‌تر را در اختیار داشته باشید. این صفحه نمایش از سمت راست افزایش پیدا کرده فضای بیشتری را برای کار کردن در اختیار شما قرار می‌دهد.

گزینه بعدی، نمایشگر 17 اینچی با امکان تا شدن از میانه است که در هنگام بسته بودن، نسبت ابعاد تصویر 4:3 را در اختیار کاربر گذاشته و پس از باز شدن، با یک مانیتور بزرگ روبرو خواهیم بود.

به عنوان مورد آخر، به سراغ دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر یک دستگاه الکترونیکی مانند لپتاپ می‌رویم. به گفته مسئولان، این مورد از طریق فناوری‌های جدید در حوزه نمایشگر امکان پذیر شده است که هنگام تشخیص استفاده از دوربین، کاربرد پیدا می‌کند. این گزینه می‌تواند ما را یک گام به سمت تولید لپتاپ‌هایی با نمایشگرهای بدونه حاشیه پیش ببرد. اما کیفیت تصاویر گرفته شده با دوربین این محصولات، مطمئنا چیزی است که هم اینک مشغول فکر کردن به آن هستید و بعید به نظر می‌رسد که در حال حاضر، خروجی با کیفیتی در انتظارمان باشد.

تمامی عناوین یاد شده می‌تواند ایده‌های جذابی به حساب آید و نشان دهنده این موضوع است که سامسونگ، قصد ایجاد تحولات بسیاری در 2021 و سال‌های آینده دارد. نظر شما در مورد تکنولوژی‌های عنوان شده در این مطلب چیست؟ پیش بینی می‌کنید کدام یک از این موارد زودتر به دنیای واقعی راه پیدا کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)