خانهاخبار
یکی از خدمات اشتراکی توییتر با نام Twitter Blue در دست توسعه است

یکی از خدمات اشتراکی توییتر با نام Twitter Blue در دست توسعه است

شبکه اجتماعی توییتر در آینده نزدیک، یکی از سرویس‌های اشتراکی جدید خود را به کاربران ارائه خواهد کرد.
۱۴۰۰/۲/۲۶

یکی از کاربران توییتر با نام Jane Manchun Wong به تازگی با انتشار توییت‌هایی، از سرویس‌ جدید اشتراکی توییتر با نام Twitter Blue خبر داده است. کاربران با پرداخت هزینه اشتراک مورد نظر، می‌توانند از خدمات ویژه‌ای که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، بهره‌مند شوند.

مسئولان توییتر نام این سرویس جدید اشتراکی را Twitter Blue گذاشته‌اند که با پرداخت 2.99 دلار به صورت ماهانه، می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. از جمله این سرویس‌ها می‌توان به Undo Send و Bookmark Collections اشاره کرد.

با استفاده از قابلیت Undo Send می‌توانید پس از ارسال توییت و در صورت پشیمان شدن، آن را Undo کرده و از حالت انتشار خارج کنید.

image

 

همچنین با استفاده از قابلیت Bookmark Collections شما قادر خواهید بود تا توییت‌های مختلف را در دسته‌بندی‌های مختلف ذخیره کرده تا در آینده، راحت‌تر به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

image

 

آقای Wong مدعی شده است که توییتر با هزینه‌های اشتراکی متفاوت این خدمات را در اختیار کاربران قرار خواهد داد که شروع قیمتی آن، از 2.99 دلار به صورت ماهانه اعلام شده است.

هنوز مشخص نیست که این قابلیت‌ها چه زمانی برای استفاده عموم کاربران عرضه خواهند شد. اما از این تصاویر و مدارک لو رفته می‌توان استنباط کرد که زمان زیادی برای ارائه آن‌ها پیش روی‌مان قرار نگرفته است.

آیا این ویژگی‌ها از نظر شما باعث رشد توییتر و از طرف دیگر، سبب درآمدزایی برای این شبکه اجتماعی خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)