خانهاخبار
شیائومی به زودی از ایرفون بی‌سیم خود با قابلیت حذف صدای محیط رونمایی می‌کند

شیائومی به زودی از ایرفون بی‌سیم خود با قابلیت حذف صدای محیط رونمایی می‌کند

شرکت شیائومی سابقه عرضه ایرفون‌های بی‌سیم بسیاری را دارد و حالا با عکسی که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده، خبر از این می‌دهد که در روز ۱۳ مه (۲۳ اردیبهشت) از ایرفون بی‌سیم تازه خود که دارای قابلیت حذف صدای محیط یا همان نویز کنسلینگ است رونمایی می‌کند.
۱۴۰۰/۲/۲۰

شرکت شیائومی آخرین ایرفون بی‌سیم خود، یعنی می‌ ایر 2 پرو را در ماه اکتبر عرضه کرد و حالا می‌توانیم منتظر عرضه نسل بعدی آن باشیم. این شرکت در حساب کاربری Weibo خود تیزری از این ایرفون قرار داده که نام شیائومی روی جعبه آن به چشم می‌خورد. در این عکس تاریخ عرضه این محصول نیز مشخص شده و اشاره به روز پنجشنبه، ۱۳ مه (۲۳ اردیبهشت) دارد. یکی از افشاگران نیز عکسی از این ایرفون منتشر کرده که نشانگر به کار رفتن سری‌های لاستیکی در آن است.

image

 

شیائومی گفته است که این ایرفون‌ها، پرچمدار ایرفون‌های با قابلیت حذف صدای محیط این شرکت خواهند بود. با توجه به اینکه شیائومی تا به حال ایرفونی با این قابلیت تولید نکرده است، این بیانیه احتمالا خبر از قرار گرفتن این ویژگی در این محصول جدید می‌دهد. احتمالا استفاده از سری‌های لاستیکی نیز به تاثیر بیشتر سیستم حذف صدای محیط کمک خواهند کرد.

طراحی باکس این ایرفون از لوگوی جدید شیائومی الهام گرفته شده و حاشیه‌های تند طراحی قبلی حذف شده‌اند. امیدواریم که این باکس نیز مانند نسل قبلی از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند و ظرفیت باتری مناسب ۵۰۰ میلی آمپری می ایر 2 پرو را نیز به همراه داشته باشد.

image

 

ایرفون‌های بی‌سیم شیائومی با توجه به کیفیت ساخت و صدای مناسب و همچنین قیمت مقرون به صرفه‌شان، طرفداران بسیاری مخصوصا در کشور ایران دارند. شما درباره عرضه نسل جدید این ایرفون‌ها به همراه قابلیت نویز کنسلینگ چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)