خانهاخبار
یوبیسافت بازی رایگان The Division: Heartland را معرفی کرد

یوبیسافت بازی رایگان The Division: Heartland را معرفی کرد

استودیو یوبیسافت به تازگی نسخه جدید سری The Division را معرفی کرده است. این بازی که The Division: Heartlands نام دارد، اولین بازی رایگان در این سری خواهد بود.
۱۴۰۰/۲/۲۰

یوبیسافت به تازگی از نسخه بعدی سری بازی‌های The Division رونمایی کرد. نام این بازی The Division: Heartland خواهد بود و این بازی در دنیای تام کلنسی جریان دارد.

بازی The Division: Heartland توسط استودیو اصلی بازی‌های تام کلنسی، یعنی Red Storm Entertainment ساخته خواهد شد. این بازی جز سری اصلی The Division به حساب نمی‌آید و در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲، برای کنسول‌های پلی استیشن، اکس باکس و پی سی عرضه خواهد شد.

image

جزئیات دیگری درباره این عنوان توسط یوبیسافت منتشر نشده و هنوز نمی‌دانیم که این بازی رایگان شاهد تغییراتی در گیمپلی خود بوده و یا از فرمول عنوان‌های پیشین این سری استفاده خواهد کرد. به گفته یوبیسافت این یک تجربه کاملا جدید از دنیای این سری بوده و در محیط کاملا تازه‌ای جریان دارد. این استودیو همچنین لینکی برای ثبت نام جهت شانس تجربه زودهنگام این بازی در اختیار کاربران قرار داد.

به نظر می‌رسد که این بازی بخش دیگری از دنیای رو به گسترش The Division باشد. یوبیسافت قصد دارد تا این سری را به شکل بازی، فیلم و کتاب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد و مدتی پیش نیز خبر ساخت فیلم The Division توسط نتفلیکس با بازی هنرمندانی چون جیک جیلنهال و جسیکا چستین را شنیدیم. رمانی نیز درباره اتفاقات پس از بازی The Division 2 در دست انتشار است.

یوبیسافت بازی‌های دیگر این سری را نیز فراموش نکرده و محتوای الحاقی جدید برای بازی The Division 2 در امسال عرضه خواهد شد. این DLC شامل یک مد کاملا جدید و همچنین روش‌های تازه‌ای برای بالا بردن لول شخصیت است و به گفته یوبیسافت، این آپدیت تمرکز بسیاری بر روی‌ مدیریت شخصیت و بیلد‌های متفاوت دارد. یک بازی موبایل The Division نیز به گفته شایعات در حال تولید است.

درباره تصمیم یوبیسافت برای رایگان کردن این عنوان چه فکر می‌کنید؟ آیا به نظرتان این حرکت از رایگان شدن عنوان‌های مشابهی مانند دستینی 2 الهام گرفته شده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)