خانهاخبار
شیائومی می پد 5 با باتری ۸۵۲۰ میلی آمپری عرضه خواهد شد

شیائومی می پد 5 با باتری ۸۵۲۰ میلی آمپری عرضه خواهد شد

شرکت چینی شیائومی قرار است به زودی چند تبلت را معرفی کند و یکی از آنها به تازگی موفق به دریافت گواهی 3C شده که در ادامه نگاهی به آن خواهیم انداخت.
۱۴۰۰/۲/۱۷

شرکت شیائومی قرار است به زودی تبلت‌های سری می پد 5 خود را معرفی کند. این تبلت‌ها قرار است تا رقیب مستقیم آیپد پرو‌های اپل، گلکسی تب‌های سامسونگ و هواوی میت پد پرو باشند. یکی از این دستگاه‌ها به تازگی موفق شده تا گواهی 3C برای عرضه در کشور چین را دریافت کند و این گواهی خبر از حضور باتری دوگانه ۴۲۶۰ میلی آمپری در آن می‌دهد که نشانگر این است که ظرفیت نهایی باتری این تبلت، ۸۵۲۰ میلی آمپر خواهد بود. همچنین با توجه به اینکه شیائومی از دوباتری در کنار هم استفاده کرده، احتمالا شاهد شارژر بسیار سریع برای این تبلت خواهیم بود تا یک مزیت رقابتی این تبلت باشد.

image

 

با توجه به شایعات باید منتظر معرفی دو دستگاه باشیم، یک تبلت می پد 5 معمولی و می پد 5 پرو که سخت افزار قدرتمند تری دارد. نسخه پرو با نمایشگر LCD با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز و حساسیت به لمس ۲۴۰ هرتز عرضه خواهد شد. این تبلت از قلم نیز پشتیبانی کرده و نمایشگر آن دارای رزولوشن ۲۵۶۰۰ × ۱۶۰۰ پیکسل است.  

در عکس‌های رندر شده از این تبلت شاهد حضور سه دوربین هستیم که بی شباهت به ماژول دوربین می 11 نیست؛ البته مشخصا هیچ کاربری یک تبلت را برای استفاده به عنوان دوربین عکاسی تهیه نمی‌کند و این قابلیت معمولا در تبلت‌ها از اهمیت چندانی برخوردار نیست.

درباره مشخصات احتمالی تبلت جدید شیائومی چه نظری دارید؟ آیا توان رقابت با تبلت‌های آیپد، گلکسی تب و هواوی میت پد را خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

پیروز

۱۴۰۰/۲/۱۸
گوشیم با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری اومده این که هم خیلی بزرگتره هم صفحش بیشتر باتری نیاز داره پس خیلی کار شاقی نکرده