خانهاخبار
خانواده اوپو رنو 6 در تاریخ 1 خرداد معرفی می‌شود

خانواده اوپو رنو 6 در تاریخ 1 خرداد معرفی می‌شود

رویداد معرفی گوشی‌های هوشمند سری اوپو رنو 6 کمتر از سه هفته آینده در کشور چین برگزار می‌شود.
۱۴۰۰/۲/۱۳

زمانی که صحبت از مدل رنو (Reno) به میان می‌آید، شرکت اوپو از تمام توان و تجهیزات خود در این زمینه مایه می‌گذارد. تا به حال شاهد پنج نسل از این گوشی هوشمند بوده‌ایم و نسخه ششم آن با نام اوپو رنو 6 در تاریخ 22 می مصادف با اول خرداد ماه به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.

این تاریخ توسط یکی از منابع خبری اعلام شده است و ظاهرا در روز یاد شده، Oppo Reno 6 در کشور چین رونمایی می‌شود. این اتفاق در یک شبکه تلویزیونی چینی با نام Zheijiang رخ خواهد داد. البته به نظر می‌رسد که محوریت این رویداد حول معرفی تلویزیون هوشمند اوپو و همگام بودن آن‌ با شرکت‌های تولید کننده محتوا باشد و در خلال آن، شاهد رونمایی از اوپو رنو 6 یا حتی اشاره کوچکی به آن‌ها باشیم.

image

اوپو رنو 5 پرو

طبق شایعات مطرح شده، گوشی هوشمند اوپو رنو 6 پرو از مشخصات سخت‌افزاری زیر بهره‌مند خواهد بود:

  • پردازنده دیمنسیتی 1200
  • نمایشگر 6.55 اینچی
  • دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی
  • باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی

آنچنان که از مشخصات سخت‌افزاری این محصول برمی‌آید، شباهت زیادی با نسل پیشین، یعنی اوپو رنو 5 پرو حس می‌شود. البته پردازنده آن نسبت به مدل سال قبل جدیدتر شده و ظرفیت باتری نیز اندکی افزایش پیدا کرده است.

احتمالا تا اول خرداد و موعد رونمایی از این محصولات، اطلاعات بیشتری در مورد اعضای خانواده اوپو رنو 6 در رسانه‌های خبری منتشر خواهد شد که به محض وقوع چنین اتفاقی، مطمئنا شما را در جریان خواهیم گذاشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)