خانهاخبار
لپ‌تاپ گلکسی بوک Flex2 Alpha در سکوت خبری رونمایی شد

لپ‌تاپ گلکسی بوک Flex2 Alpha در سکوت خبری رونمایی شد

سامسونگ لپ‌تاپ جدید خود با نام گلکسی بوک Flex2 Alpha را با پردازنده نسل یازدهمی اینتل معرفی کرد.
۱۴۰۰/۲/۹

روز گذشته برای علاقه‌مندان به لپ‌تاپ بسیار هیجان انگیز دنبال شد و سامسونگ از دستگاه‌های جدید خود رونمایی کرد. دیروز سامسونگ از گلکسی بوک پرو، گلکسی بوک پرو ۳۶۰ و گلکسی بوک اودیسه رونمایی کرد. لپ‌تاپ‌های مذکور در اندازههای ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی عرضه می‌شوند که البته گلکسی بوک اودیسه فقط در اندازه ۱۵.۶ اینچی عرضه خواهد شد. اما در کنار لپ‌تاپ‌های گفته شده، یک محصول دیگر به صورت کاملا بی سرو صدا در سایت آمریکا این شرکت رویت شده است.

گلکسی بوک فلکس ۲ آلفا جانشین فلکس است و با همان شکل و شمایل به بازار عرضه می‌شود. این لپ‌تاپ در نسل اول در دو اندازه ۱۳و ۱۵ اینچی در دسترس مشتریان قرار داشت و در نسل جدید نیز این اتفاق افتاده است. صفحه نمایش فلکس ۲ می‌تواند ۳۶۰ درجه بچرخد و از یک نمایشگر QLED با ۴۰۰ نیت روشنایی برخوردار است. این نمایشگر در محیط‌های باز تا ۶۰۰ نیت هم می‌تواند روشنایی بدهد و وضوح آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است و پشتیبانی از قلم نیز برای آن تعریف شده است.  

image

شما می‌توانید پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل را در این لپ‌تاپ مشاهده کنید. پردازنده‌های i5-1135G7 یا i7-1165G7 با گرافیک Iris Xe اینتل در دسترس کاربر قرار دارد. رم این دستگاه ۱۶ گیگابایت و از نوع LPDDRx است که سرعت فرکانس آن روی 4267 مگاهرتز تنظیم شده است. فضای ذخیره سازی در این دستگاه ۵۱۲ گیگابایت و از نوع SSD است.  

image

 

درگاه‌های گلکسی بوک فلکس ۲ آلفا تقریبا کامل است و با یک عدد HDMI فول سایز، یک عدد USB-C، دو درگاه USB-A 3.2، یک شکاف microSD و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری طرف هستیم. سامسونگ به لطف باتری ۵۴ وات ساعتی که با کمک یک شارژر ۴۰ واتی شارژ می‌شود، ۱۸ و نیم ساعت عمر باتری را تضمین کرده است. سامسونگ Galaxy Book Flex2 Alpha را با نرم‌افزارهای خود کامل‌تر کرده است. از جمله این نرم‌افزارها می‌توان به گالری، دکس، Flow، نوت و Recovery اشاره کرد.  

سامسونگ گلکسی بوک فلکس ۲ آلفا را می‌توان اکنون پیش خرید کرد و در تاریخ ۱۷ می ان را دریافت کرد. مدل ۱۳ اینچی با قیمت ۸۴۹ دلار با پیکربندی i5-1135G7 اینتل، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس کاربران قرار دارد. همین مدل با پردازنده i7-1165G7، رم ۱۶ گیگابایتی  و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۰۴۹ دلار عرضه می‌شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از پیکربندی و قیمت مدل ۱۵ اینچی در دسترس نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)