خانهاخبار
گوشی میان رده آنر پلی 20 معرفی شد؛ بررسی مشخصات فنی

گوشی میان رده آنر پلی 20 معرفی شد؛ بررسی مشخصات فنی

شرکت آنر لحظاتی پیش از محصول جدید خود با نام پلی 20 رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۲/۶

گوشی هوشمند آنر پلی 20 جز آخرین محصولات برند مستقل Honor به حساب می‌آيد که در سکوت کامل خبری به دنیای تکنولوژی معرفی شده است. این محصول از مشخصات سخت افزاری پایه می‌برد که باعث شده تا قیمت آن به صورت مقرون به صرفه‌ای انتخاب شود و از طرف دیگر، از باتری غول پیکر و دوربین دوگانه نیز بهره می‌برد.

image

 

گوشی هوشمند آنر پلی 20 به پردازنده هشت هسته‌ای Unisoc T610 (دو هسته Cortex-A75 و شش هسته Cortex0A55) که بر پایه معماری 12 نانومتری TSMC طراحی شده و از توان 1.8 گیگاهرتزی بهره می‌برد، مجهز است. از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری آن می‌توان به 4، 6 یا 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد که درگاه میکرو اس‌دی برای ارتقاء ظرفیت داخلی آن تا 512 گیگابایت نیز در نظر گرفته شده است.

image

 

نمایشگر 6.51 اینچی ال سی دی گوشی هوشمند آنر پلی 20 با رزولوشن اچ دی پلاس همراه بوده و در قسمت بالایی خود، ناچ قطره‌ای برای قرارگیری دوربین سلفی 5 مگاپیسکلی را به خود می‌بیند. در پشت بدنه، سنسورهای 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و 2 مگاپیکسلی به عنوان تشخیص عمق قرار گرفته‌اند و حفره دایره‌ای شکل سوم تنها میزبان لوگوی دریچه دیافراگم بوده و حفره چهارم نیز به فلاش ال ای دی اختصاص یافته است.

ممکن است برای شما جای تعجب داشته باشد، اما این گوشی هوشمند میزبان سنسور اثر انگشت نیست! مسئولیت تأمین انرژی کلیه قطعات سخت‌افزاری بر دوش باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که به تکنولوژی شارژ سریع 10 واتی از طریق درگاه USB-C مجهز خواهد بود. آنر پلی 20 همچنین میزبان درگاه 3.5 میلیمتری جک هدفون است و به صورت پیش فرض، رابط کاربری Magic UI 4.0 که بر پایه اندروید 10 طراحی و توسعه یافته، روی آن نصب شده است.

 

محصول جدید Honor هم اینک در چهار رنگ سیاه، سفید، آبی و نقره‌ای - صورتی با قیمت 899 یوآن (معادل 138 دلار) در کشور چین به فروش می‌رسد و بالاترین مدل آن نیز 1399 یوآن (معادل 215 دلار) در نظر گرفته شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)