خانهاخبار
ساعت هوشمند گارمین Venu 2 در دو سایز متفاوت رونمایی شد

ساعت هوشمند گارمین Venu 2 در دو سایز متفاوت رونمایی شد

شرکت گارمین به تازگی از نسل جدید ساعت هوشمند Venu رونمایی کرده که نسبت به نسل قبلی، عمر باتری آن تقریبا دو برابر شده است.
۱۴۰۰/۲/۵

شرکت گارمین نسل دوم ساعت هوشمند Venu را معرفی کرد. این شرکت برای نخستین بار در این محصول از نمایشگر امولد استفاده کرده و Venu 2 را در دو سایز عرضه می‌کند. نسخه معمولی این ساعت با سایز ۴۵ میلی متری به بازار آمده و اندازه نمایشگر آن ۱.۳ اینچ و رزولوشن آن نیز ۴۱۶ × ۴۱۶ پیکسل است. نسخه کوچک‌تر این ساعت که Venu 2S نام دارد، در سایز ۴۰ میلی متری عرضه خواهد شد و دارای نمایشگر ۱.۱ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ × ۳۶۰ پیکسل است. این نمایشگرها از حالت Always On نیز پشتیبانی می‌کنند.

image

 

وظیفه محافظت از این صفحه نمایش‌ها، به عهده گوریلا گلس ۳ بوده و حاشیه دور نمایشگر نیز از جنس فولاد ضد زنگ است. بدنه ساعت نیز از یک پلیمر مقاوم شده به وسیله فیبر ساخته شده است. مانند نسل گذشته، این ساعت نیز تا ۵۰ متر در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و می‌شود در هنگام شنا از آن استفاده کرد.

بزرگترین بهبود این ساعت نسبت به نسل قبلی، باتری آن است؛ باتری این مدل می‌تواند بیش از دو برابر نسل قبلی دوام آورد. نسخه ۴۵ میلی متری می‌تواند تا ۱۱ روز عمر باتری داشته باشد و نسخه ۴۰ میلی متری نیز می‌تواند تا حدود ۱۰ روز بدون شارژ دوام بیاورد. نسخه اول این ساعت تنها در سایز ۴۳ میلی متری عرضه می‌شد و ۵ روز عمر باتری را در اختیار کاربر قرار می‌داد.

image

 

یکی از مهمترین دلایل خرید سری Venu، ردیابی GPS آنهاست و عمر باتری با استفاده از آن نیز افزایش یافته است. شما می‌توانید در Venu 2 به مدت ۷ تا ۸ ساعت از این قابلیت استفاده کرده که نسبت به ۶ ساعت نسل اولیه، یک بهبود محسوب می‌شود. شارژ کردن این ساعت نیز بسیار سریع است و تنها ۱۰ دقیقه شارژ برابر با یک روز کار و یا ۱ ساعت ردیابی GPS خواهد بود.

به غیر از GPS، این ساعت از GLONASS و Galileo نیز پشتیبانی می‌کند. یک قطب نما به صورت پیش فرض روی این ساعت وجود دارد و سنسور ارتفاع سنج بارومتری نیز روی آن قرار گرفته است. ساعت‌های Venu 2 همچنین اولین ساعت‌های هوشمندی هستند که از سنسور ضربان قلب Elevate V4 استفاده می‌کنند./

image

 

این ساعت‌ها به تازگی از حالت ورزشی High Intensity Interval Training یا HIIT نیز پشتیبانی کرده و حالت‌های هایکینگ، سنگ نوردی و صخره نوردی نیز به آن اضافه شده است.

از دیگر ویژگی‌های تازه قرار گرفته در این ساعت می‌توان به یک ردیاب خواب قوی تر که با توجه به میزان ضربان قلب، تنفس، اکسیژن خون و استرس خواب شما را بررسی می‌کند اشاره کرد. این ساعت مانند نسل قبلی قابلیت شناخت حالت‌های مختلف خواب را دارد و دوره خواب سبک، عمیق و REM را برای شما مشخص می‌کند. ویژگی جدید Health Snapshot نیز علائم حیاتی شما را به مدت دو دقیقه بررسی می‌کند و می‌توانند متوجه عواملی مانند نوسانات ضربان قلب شود.

image

 

قابلیت‌هایی که از نسل قبلی به آن ساعت آمده‌اند شامل سنجش ۲۴ ساعته ضربان قلب، ردگیری میزان تنفس، سنجش میزان اکسیژن خون، سنجش میزان اضطراب، یادآوری برای نوشیدن آب کافی و ضبط مسائل مربوط به سلامت بانوان است.

این ساعت مانند دیگر ساعت‌های هوشمند می‌تواند به تلفن شما وصل شده و چیزهایی از قبیل پیام‌ها، یادآور‌های تقویم، اطلاعات وضعیت هوا و ... را به کاربر نشان دهد. واچ فیس‌ها، ویجت‌ها و اپلیکیشن‌های این ساعت را می‌شود از Connect IQ دانلود کرد و اگر در کشوری زندگی می‌کنید که از آن پشتیبانی می‌کند، امکان پرداخت هوشمند با Garmin Pay نیز وجود دارد.

image

 

این ساعت می‌تواند در حافظه خود تا ۶۵۰ آهنگ از پلتفرم‌های اسپاتیفای، آمازون یا دیزر را ذخیره کند که نسبت به نسل پیشین که تنها قادر به ذخیره ۵۰۰ آهنگ بود، بهبود فراوانی یافته است. حافظه این ساعت از ۳ گیگابایت نسل قبلی افزایش یافته و در Venu 2 به ۷ گیگابایت رسیده است. اگر گوشیتان را نیز به همراه داشته باشید، امکان کنترل موسیقی به وسیله ساعت وجود دارد.

ساعت‌های گارمین Venu 2 و Venu 2S از حالا با قیمت ۴۰۰ دلار/یورو در سایت گارمین قرار گرفته‌اند. نکته جالب این بوده که قیمت هر دو سایز این ساعت یکسان است!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)