خانهاخبار
مجیک کیبورد همراه با تاچ آیدی تنها با خرید آیمک تحویل داده می‌شود!

مجیک کیبورد همراه با تاچ آیدی تنها با خرید آیمک تحویل داده می‌شود!

آیمک 24 اینچی جدید به همراه مجیک کیبورد و مجیک موس در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.
۱۴۰۰/۲/۱

آیمک 24 اینچی با رنگ بندی جذاب و طرحی جدید شب گذشته در رویداد Spring Loaded اپل به صورت رسمی معرفی شد. این محصول به پردازنده M1 مجهز شده و برای نخستین بار پس از سال‌ها، با رنگ‌هایی شگفت انگیز در دسترس خریداران قرار گرفته است. اپل به همراه این محصول، مجیک کیبورد به همراه تاچ آیدی و مجیک موس رنگی را ارائه می‌کند.

در رویداد شب گذشته، برای نخستین بار شاهد ارائه مجیک کیبورد به همراه سنسور اثر انگشت یا همان تاچ آیدی بودیم که در دو نسخه مختلف (به همراه numpad یا با حالت کامپکت) به همراه آیمک 24 اینچی عرضه می‌شود.

بد نیست بدانید که اپل در حال حاضر، مجیک کیبورد جدید به همراه تاچ آیدی را به صورت مستقل روی فروشگاه خود قرار نداده است. البته این موضوع آنچنان که باید و شاید شگفت انگیز نیست. چرا که آن‌ها چنین اقدامی را هنگام عرضه مک پرو و آیمک پرو نیز انجام دادند.

image

 

نسخه خاکستری فضایی مجیک کیبورد و مجیک موس اپل ابتدا به همراه آیمک پرو عرضه شد و به تنهایی فروخته نمی‌شد. اما پس از گذشت حدودا سه ماه، این دو محصول امکان خرید مستقل را پیدا کردند.

البته این موضوع را باید مد نظر داشته باشید که مجیک کیبورد به همراه تاچ آیدی با تمام محصولات مجهز به پردازنده M1 سازگار خواهد بود. به این ترتیب اگر از مک بوک ایر، مک بوک پرو 13 اینچی یا مک مینی مجهز به M1 استفاده می‌کنید و تمایل به خرید آیمک 24 اینچی را نیز دارید، می‌‌توانید روی کار کردن با مجیک کیبورد یا مجیک موس جدید روی دستگاه‌های قبلی خود هم حساب باز کنید. البته از طریق بلوتوث، مجیک کیبورد جدید با مک‌های دیگر هم سازگار خواهد بود، اما امکان استفاده از تاچ آیدی روی آن‌ها فراهم نیست.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل چه زمانی را برای ارائه این محصول به صورت مستقل در نظر خواهد گرفت. اما به محض ارسال محصولات خریده شده توسط اپل برای خریداران کاربران، احتمالا شاهد فروش این قطعات به صورت جداگانه در سایت‌هایی مانند eBay یا آمازون خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

کمیل

۱۴۰۰/۲/۷
چای فقط با قلیان ???

مهمان

۱۴۰۰/۲/۱
قدیمی ها خوب یادشونه که پشت شیشه ی ساندویچی ها مینوشتند: " نوشابه بدون ساندویچ فروخته نمیشود ".چون فروش خوبی از ساندویچ نداشتند و از طرفی نوشابه های (سیاه کوکا کولا و زرد کانادا درای) خیلی محبوب بودند، به شکلی مشتری که شاید تشنه بود و میخواست فقط یه نوشیدنی بخوره رو مجبور میکردند که ازشون ساندویچ بخره.
حالا روش و سیاست اپل شده مثل ساندویچی های سی سال پیش توی ایران که میخوان مشتری رو مجبور به خرید چیزی کنند که نمیخواد و نهایتا به سود بیشتری دست پیدا کنند.
از نویسنده محترم، آقای ده نبی خواهش دارم که این مطلب رو انتشار بدند و اگه فکر میکنند خلاف واقع هست، با یه تحقیق از قدیمیترها، مطمئن بشن. سپاسگزارم