خانهاخبار
ردیاب ایرتگ ضد آب و ضد گرد و غبار نیز خواهد بود

ردیاب ایرتگ ضد آب و ضد گرد و غبار نیز خواهد بود

محصول جدید اپل با نام ایرتگ شب گذشته به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شد.
۱۴۰۰/۲/۱

همان طور که می‌دانید، شب گذشته رویداد Spring Loaded اپل برگزار شد و در خلال آن، از محصول جدید این شرکت آمریکایی با نام ایرتگ پرده برداری شد. این ردیاب هوشمند به شما این امکان را می‌دهد تا وسایلی مانند کلید، کیف پول، کوله پشتی یا مواردی از این قبیل را در صورت گم شدن، از طریق شبکه Find My و تکنولوژی اولترا واید بند به آسانی پیدا کنید.

image

 

ابعاد ایرتگ بسیار کوچک است و همین سایز کوچک باعث شده است تا آن‌ها موفق به دریافت گواهی IP67 در حوزه مقاومت در برابر آب یا گرد و غبار شوند. گواهی IP67 بدان معناست که ایرتگ قادر است تا در عمق یک متری، حداکثر 30 دقیقه بدون آن که مشکلی برایش ایجاد شود، دوام آورد. اما با وجود این گواهی، اپل اعلام نموده است که مقاومت ایرتگ در صورت استفاده کاهش پیدا خواهد کرد.

باتری ایرتگ‌ها به وسیله کاربر قابل تعویض خواهند بود. اما به گفته اپل، به لطف استفاده از امواج با انرژی کم و فناوری بلوتوث رمزنگاری شده، باتری این محصول حدودا یک سال برای شما دوام پیدا خواهد کرد. اما در صورت اتمام باتری این گجت‌، می‌توانید آن را به آسانی با باتری دیگری (مدل CR2032 باتری سکه‌ای) جایگزین کنید که در هر سوپرمارکتی می‌توان این مدل باتری‌ها را پیدا کرد!

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)