خانهاخبار
آیپد پرو 12.9 اینچی M1 با بیشترین حافظه ۲۳۹۹ دلار قیمت خواهد داشت!

آیپد پرو 12.9 اینچی M1 با بیشترین حافظه ۲۳۹۹ دلار قیمت خواهد داشت!

شب گذشته اپل نسل جدید تبلت‌های آیپد پرو را معرفی کرد که در کمال تعجب، نه‌تنها به چیپست M1 مجهز شده‌اند، بلکه حداکثر حافظه داخلی آن‌ها می‌توند ۲ ترابایت باشد!
۱۴۰۰/۲/۱

بالاخره آیپد پرو جدید معرفی شد و همانطور که انتظار می‌رفت، از نظر طراحی هیچ تفاوتی با نسل قبلی ندارد. اما در این تبلت شاهد به کار گیری چیپست اپل M1 هستیم که حداقل انتظار این یک مورد را نداشتیم.

قیمت پایه در نظر گرفته شده برای آیپد پرو 11 اینچی از ۷۹۹ دلار آغاز می‌شود اما آیپد پرو 12.9 اینچی به علت بهره‌مندی از نمایشگر Mini LED قیمت بسیار بالاتری دارد و تگ قیمتی ۱۰۹۹ دلار را یدک می‌کشد.

image

 

هر دو محصول مدل ۲ ترابایتی نیز دارند و حافظه رم ۸ یا ۱۶ گیگابایتی برای آن‌ها در نظر گرفته شده که در نسخه‌های یک و دو ترابایتی، شاهد رم ۱۶ گیگابایتی هم خواهیم بود! طبیعتا هرچه حافظه بیشتری انتخاب کنید، قیمت محصول هم بالاتر می‌رود اما گویا این بار، قیمت آیپد‌ها زیاد از حد بالا می‌رود.

آیپد پرو 12.9 اینچی جدید با قابلیت اتصالات 5G و ۲ ترابایت حافظه داخلی قیمتی معادل ۲۳۹۹ دلار دارد که در واقع آن را از بهترین کانفیگ مک بوک پرو M1 و بهترین کانفیگ مک بوک پرو Air نیز گران‌تر می‌کند!

قیمت مدل ۱۱ اینچی با بالاترین امکانات نیز ۲۰۹۹ دلار است که با قیمت بهترین کانفیگ مک بوک پرو M1 برابری می‌کند. هیچ یک از این دو محصول لوازم جانبی همچون Apple pencil و Apple keyboard را با خود به همراه ندارد و برای تهیه آن‌ها باید به صورت جداگانه هزینه کنید. مدل‌های جدید ایپد پرو اپل از تاریخ ۳۰ آوریل در دسترس خرید قرار می‌گیرند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)