خانهاخبار
پردازنده گلکسی زد فولد 3 توسط یکی از افشاگران لو رفت!

پردازنده گلکسی زد فولد 3 توسط یکی از افشاگران لو رفت!

آیس یونیورس در یکی از آخرین توییت‌های خود، نام پردازنده گلکسی زد فولد 3 سامسونگ را اعلام کرد.
۱۴۰۰/۱/۳۱

اخیرا شایعاتی در مورد حذف پردازنده اسنپدراگون 888 از گلکسی زد فولد 3 سامسونگ و جایگزین شدن آن با یک عنوان ناشناس مطرح شده بود. حالا آیس یونیورس یکی از افراد سرشناس در حوزه افشای اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی در یکی از آخرین توییت‌های خود اعلام کرده است که این محصول، با پردازنده Snapdragon 888 همراه خواهد بود.

او اخیرا به این موضوع اشاره کرده بود که آخرین محصول سامسونگ در حوزه گوشی‌های هوشمند با نمایشگر منعطف از تراشه اسنپدراگون 888 برخوردار نخواهد بود و به این ترتیب، کلیه اذهان به سمت پردازنده اگزینوس 9925 که با همکاری AMD طراحی و تولید خواهد شد یا پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس رفت. با وجود این که دو تراشه یاد شده هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند، اما به نظر می‌رسد که فرضیه دوم به در بسته خورده است و گلکسی زد فولد 3 با همان پردازنده اسنپدراگون 888 معرفی و عرضه خواهد شد.

image

 

آیس یونیورس در این توییت، همچنین به این موضوع اشاره کرده است Galaxy Z Fold 3 در مقایسه با نسل قبلی، یعنی گلکسی زد فولد 2، حدودا 13 گرم سبک‌تر خواهد بود.

بر اساس شایعات مطرح شده، محصول جدید سامسونگ با نمایشگر نسبتا کوچک‌تری نسبت به نسل قبل همراه خواهد بود و ظرفیت باتری آن نیز کاهش پیدا کرده است. بد نیست بدانید که هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین این محصول در رسانه‌های خبری منتشر نشده است. اما از آن جا که با یک محصول با نمایشگر منعطف روبرو هستیم، لذا مقوله دوربین امری مهم در این زمینه به حساب نمی‌آید.

از طرف دیگر شایعه شده است که گلکسی زد فولد 3 با قابلیت پشتیبانی از قلم اس پن معرفی خواهد شد. اما متأسفانه مانند سری نوت، محفظه‌ای برای قرارگیری قلم S Pen درون آن در نظر گرفته نشده است و در صورت تمایل به استفاده از این قابلیت، باید قلم آن را به صورت جداگانه درون جیب یا کیف خود قرار دهید. پیش بینی می‌شود که گلکسی زد فولد 3 در ماه جولای، به همراه گلکسی زد فلیپ 3 به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)