خانهاخبار
اپل تمریناتی برای بانوان باردار و افراد مسن در سرویس فیتنس پلاس اضافه کرد

اپل تمریناتی برای بانوان باردار و افراد مسن در سرویس فیتنس پلاس اضافه کرد

سرویس اشتراکی فیتنس پلاس که برای تمرین‌های ورزشی محسوب می‌شود، به تازگی تمرین‌هایی برای بانوان باردار و افراد مسن به آن اضافه شده است
۱۴۰۰/۱/۳۰

اپل سال گذشته از سرویس تمرین و تناسب اندام خود با نام فیتنس پلاس رونمایی کرد و از آن زمان تاکنون، در حال بهبود این سرویس بوده است. در ماه فوریه اپل پشتیانی از AirPlay 2 را به برنامه اختصاصی +Fitness اضافه کرد و امکان استریم تمرینات را به تلویزیون یا ستاپ باکس برای کاربران فراهم کرد.

اکنون اپل تمرینات کاملا جدیدی را که مخصوص بانوان باردار و برزگسالان است اضافه کرده و تمرین‌های جدید یوگا، تمرینات ورزشی سنگین و همین‌طور استحکامی برای تازه‌کارها نیز شامل آن می‌شود. از امروز تمرینات جدید برای بزرگسالان، بانوان باردار، افراد مبتدی و همچنین یوگا و زمانی برای پیاده‌روی در دسترس کاریران این سرویس است و می‌توانند از آن استفاده کنند.  

image

 

این تمرینات به بانوان کمک می‌کند تا تناسب اندام خود را حفظ کنند و هر تمرین در یک جلسه ده دقیقه‌ای گنجانده شده است. مادران آینده می‌توانند این تمرینات را جداگانه انجام دهند و یا آن‌ها را با سایر برنامه‌های فیتنس پلاس به طور ترکیبی با رعایت موارد و نکات ایمنی انجام دهند. تمرینات برای افراد بزرگسال هم به منظور تحرک بهتر و بهبود انعطاف پذیری، تعادل، هماهنگی و تحرک در افراد طراحی شده است. این تمرینات با همان قالب ۱۰ دقیقه‌ای انجام می‌شود و بیشتر آن‌ها فقط به وزن بدن متکی هستند.  

در پایان گفتنی است سرویس فیتنس پلاس در استرالیا، کانادا، ایرلند، نیوزیلند، انگلستان و آمریکا با قیمت ۱۰ دلار در ماه در دسترس کاربران است. قابل ذکر است که این سرویس با هزینه ۸۰ دلار به صورت سالانه هم در دسترس است. اگر از دارندگان اپل واچ سری 3 یا بالاتر هستید و تا به حال مشترک سرویس فیتنس پلاس نبوده‌اید، می‌توانید سه ماه ابتدایی این سرویس را به صورت رایگان استفاده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)