خانهاخبار
طرح لو رفته از آیفون 13 مینی نشانگر وجود ماژول جدید دوربین است

طرح لو رفته از آیفون 13 مینی نشانگر وجود ماژول جدید دوربین است

پس از لو رفتن اولین تصاویر شماتیک از آیفون 13 و آیفون 13 پرو، حالا نوبت به مدل مینی از این خانواده رسیده تا تصاویر شماتیک و ابعاد آن لو برود.
۱۴۰۰/۱/۲۷

تا ماه سپتامبر و معرفی خانوده آیفون 13 زمان زیادی باقی مانده ولی این دلیل نمی‌شود که از حالا شاهد اخبار و شایعات مختلف پیرامون این گوشی نباشیم. همین چند روز پیش تصاویر شماتیک از آیفون 13 و طراحی جدید ماژول دوربین آن لو رفت. حالا امروز نیز تصویر شماتیک از آیفون 13 مینی در شبکه اجتماعی Weibo لو رفته که نشانگر طراحی مشابه این گوشی با نسل قبلی است و تنها تفاوت، در چینش دوربین‌ها است که دقیقا مثل آیفون 13 معمولی خواهد بود.

image

 

همانطور که در عکس می‌بینید، بریدگی دوربین در آیفون 13 مینی همچنان به صورت مربعی شکل است اما دوربین‌های دوگانه به جای اینکه به صورت عمودی روی یکدیگر قرار بگیرند، حالا در جهت‌های متفاوتی قرار دارند. با جابه‌جایی دوربین‌ها، فلش LED هم در این ماژول مربعی کمی بالاتر رفته و احتمالا میکروفون هم به صورت قرینه معکوس فلش، در پایین سمت چپ این ماژول مربعی جای بگیرد.

به گفته MyFixGuide، آیفون 13 مینی مانند نسل پیشین از نمایشگر ۵.۴ اینچی استفاده خواهد کرد و به طور کلی ابعادی مشابه آیفون 12 مینی خواهد داشت. با توجه به برخی از گزارشات، این گوشی از تکنولوژی جدیدی برای افزایش ظرفیت و بهبود عملکرد باتری استفاده می‌کند و عمر باتری آن نسبت به آیفون 12 مینی افزایش چشمگیری خواهد داشت. این خبر خوبی است زیرا یکی از معدود ایرادهایی که به آیفون 12 مینی گرفته می‌شد، شارژدهی کم باتری آن بود. شما درباره تغییرات جدید در آیفون 13 مینی چه فکر می‌کنید؟ آیا این تغییرات کافی هستند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)